وبلاگ ولایت فقیه نوشت:

آقای هاشمی خودت بگو با این سابقه و با این سوال‌ها جمله‌ای که در توئیتر خودت نوشتی حال کار ندارم, خودت نوشتی یا تیم رسانه‌ای منتصب به شما؛ خودت بگو ما باید تو را ناآگاه بدانیم؛ که اگر بدانیم کل سابقه سیاسی شما زیر سوال میرود. اگر خیانت بدانیم؛ کل سابقه سیاسی و انقلابی شما زیر سوال میرود.

خدمت یا خیانت خودت بگو...

در دیدار امام خامنه‌ای با جامعه مداحان؛ ایشان فرمودند:

اینکه بگویند فردای دنیا، فردای مذاکره است، دنیای موشک نیست، این اگر از روی ناآگاهی گفته شود که ناآگاهی است؛ اما اگر از روی آگاهی باشد خیانت است/ اگر نظام اسلامی دنبال فناوری و مذاکره باشد، اما قدرت دفاعی نداشته باشد، مقابل هر کشور فزرتی که تهدید کند باید عقب‌نشینی کند.

 

با توجه به اظهارنظر صریح رهبر معظم انقلاب که بیان چنین موضوعی را یا "ناآگاهانه" و یا "از روی خیانت" عنوان کرده‌اند،هاشمی در کدام دسته فوق قرار می‌گیرد؟ آیا امام خامنه‌ای مدال خیانت را بر گردن هاشمی انداختند و ما باید منتظر؛ منتظری دوم وعزل ایشان از ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام و مجلس خبرگان رهبری باشم؟؟

بعد از اظهار نظر صریح و  بی‌پرده که شاید بشود آن را هشدار صریح رهبری نامید. در اولین اقدام به تکذیب اکانت پرداختند؛ سپس وقتی دیدندبر روی سایت ایشان آدرس توئیتر رسمی ایشان وجود دارد؛

 

اقدام به اصلاح و ویرایش اکانت گردند. شاید در طول تاریخ جمهوری اسلامی سابقه نداشته باشد؛ که امام خامنه‌ای این چنین صریحاً اقدام هشدار دادن و جواب دادن در سخنان و حرفهای یکی از مسئولان باشد؛ اقدامی که حتی در دوران اصلاحات هم سابقه نداشته است.بعد از اقدام رئیس جمهور در خصوص اینکه سخنان مقابله با رهبری زدن مانند:

 

خبرگزاری ایرنا 14/11/1394:

دکتر حسن روحانی رییس جمهوری گفت: از برجام یک عبور کردیم و امروز باید برجام دو را آغاز کنیم. برجام 1 « برنامه جامع اقدام مشترک ایران و 1+5» بود و برجام 2 برنامه جامع اقدام مشترک ملی است.

مشرق نیوز 1/1/1395:

مقام معظم رهبری:

معنای برجام دو و سه این است که جمهوری اسلامی از مسائل اساسی که به حکم اسلام و برجستگی‌های نظام جمهوری اسلامی به آن پایبند است صرف نظر کند.

وقتی شاگرد زنگ ایشان یعنی آقای رئیس جمهور اینگونه مخاطب رهبری قرار میگرد؛ باید هم استاد صریح‌تر مخاطب قرار بگیرد؛ تا مسئولان هر سخنی و هر کاری که دوست دارند انجام بدهند, را به نام رهبری و امام خمینی نزنند.

آقای هاشمی عزیز یار سابق امام و رهبری:


 

 

شما اول تعریف هدف شما گفتگو با کدام گفتمان یا مکتب است؟

گفتمان انقلاب اسلامی و مقاومت یا گفتمان سوسیالیسم یا شایدم لیبرالیسم؟؟

 

بدون شک مکتب مورد علاقه شما طبق گفته خودتان و برادر خانم محترم شما کسی که سخنگوی رسمی باشگاه خانوادگی شما ببخشید حزب شما یعنی کارگزاران سازندگی همان کسی که در دانشگاه کرمان در سال88 اعتراف کرد: ما دزدیم و احمدی‌نژاد عرضه نداشت ما را بگیرد؛ کسی که اعتراف کرده است: حزب شما و مکتب شما در این حزب لیبرال دموکرات مسلمان هستید؛ حالا چگونه شما لیبرالیسم را اسلام یکجا جمع کردید را باید خودتان پاسخ بدهید؛ پس مکتب مورد علاقه شما لیبرالیسم است!1

مکتبی که موفق به به پایه‌گذاری تمدن شده است که طبق اعتراف خودشان یک تمدن زنازاده شده است.2

 

مکتبی که خود مسلح به حدود سیزده هزار کلاهک اتمی است! ولی تحمل فعالیت صلح‌آمیز هسته‌ای ما را ندارد. چون روی پایه خودمان ایستاده‌ایم. چون دانشمندان ما حاضر به نوکری آنها نشدند, در خیابان‌های تهران دانشمندان ما را ترور کردند.

 

مکتبی که در حال آزمایش  نسل هشتم کلاهک‌های اتمی است! کلاهک‌هایش برای نابودی چند بار کره زمین کافی است.

 

مکتبی که موشک‌هایی با کلاهک جنگی متعارف با برد چهارده هزار کیلومتر دارد! وحتی قابلیت حمل کلاهک‌های هسته‌ای را نیز دارند.

 

مکتبی که همیشه مستقیم و غیرمستقیم باعث جنگ در دنیا بوده است! وهمین حالا بزرگترین حامی گروهک‌های تروریسم است و شاید بشود گفت: عامل به وجود آمدن تروریست در دنیا همین مکتب است.

مکتبی که با ارسال خون‌های آلوده به کشورهای مسلمان به آنها ایدز صادر کرد؛ و هنوز که هنوز است؛ حاضر نیست مسئولیت این کار را قبول کند؛ و غرامت بپردازد و عذرخواهی کند.

مکتبی که سالیانه با وجود چند میلیون نفر آدم گرسنه در دنیا میلیون‌ها تن گندم و مواد غذایی را حاضر است به اقیانوس میریزد. ولی قیمت آن ارزان نشود؛ تا به دست انسان‌های نیازمند برسد.

مکتبی که اگر هزینه‌های نظامی آن را جمع بزنیم می‌شود, گرسنگی را در جهان از بین برد.

 

مکتبی که باعث کشتار حدود یک میلیون و دویست هزار نفر انسان بی گناه در عراق و افغانستان و سوریه در همین پانزده سال اخیر است!

 

مکتبی در قرن بیستم مسبب کشتار حداقل صد و بیست میلیون نفر انسان است!

مکتبی که دو جنگ جهانی با بیش از 70 میلیون کشته در تاریخ خود دارد. که به قول آیت الله جوادی آملی که گفتند: من  به مسئولان و مذاکره کنندگان که به دیدارم می‌آیند میگوئم به آمریکائی‌ها و غربی‌ها بگوئید اگر قدتان بلند است بخاطر این که بر روی جسد هفتاد میلیون کشته جنگ جهانی دوم ایستاده‌اید.

 

مکتبی که سیاهه جنایاتش مثنوی هفتاد مَن کاغذ است!

 

آخرین باری که دم از گفتمان تمدن‌ها از زبان یکی از رئوس فتنه آمد، به جنگ تمدنهای ساموئل هانتینگتون منتهی شد. ایران به محور شرارت تبدیل شد.

 

حجت‌الاسلام هاشمی!

 

شما مدعی هستی که سیاستمدار کار کشته ای هستی! فکر نمیکنم که ساموئل هانتینگتون را نشناسی؟

 

معرفی میکنم:

ساموئل هانتینگتون متخصص و نظریه پرداز علوم سیاسی شهیرآمریکایی، وی بخاطر نظریه برخورد تمدن‌ها و پیش‌بینی جنگ و برخورد جهان غرب با جهان اسلام شهرت جهانی پیدا کرد. هانتینگتون در سال ۱۹۹۶ تئوری خود را با انتشار کتابی به نام «برخورد تمدن‌ها و تغییر جهان» گسترش داد.

 

جناب حجت الاسلام ولمسلمین هاشمی!

 

حالا که دوباره دم از گفتمان میزنی، آیا گفتمان قبلی توانست جلوی شلیک موشک‌های مکتب لیبرالیسم را به سمت جهان اسلام بگیرد و مانع کشتار روزانه صدها مسلمان بشود؟ آیا توانست مانع لشگر کشی اوج تمدن غرب به غرب آسیا و کشورهای مسلمان بشود.

 

کدام گفتمان بر دنیا حاکم است؟

 

آقای آیت الله هاشمی!

 

اگر همین موشک نبود، شما الان در آن جایگاه نبودی که بخواهی توان نظامی کشور را به بحران و چالش بکشانی!

 

جایگاه امروز را مدیون همین موشک ها هستی!

 

اگر همین موشک ها نبود، شما الان باید آن پارچه سفید را به جای آنجا، بر چوبی به نشانه تسلیم برافراشته میکردی!

 

سپاس خدای را مرگ آفرید. بهترین نعمت مرگ است ، وگرنه انسانها ادعای خدای میکردند.....

جناب هاشمی اگر شهید تهرانی مقدم و شاگردانش نبود الان شما نمیتوانستید آقا مهدی را با حقوق ماهیانه14 میلیونی مامور بازرسی به شعبه لندن دانشگاه آزاد بکنید, شعبه‌ای که اصلاً وجود خارجی ندارد.همان اقا پسری که از آمریکا درخواست افزایش تحریم‌ها را کرد؛ همان کسی که به قلو نیک آهنگ کوثری رفیق صمیمی پسر شما:

" من و مهدی هاشمی بارها با هم در تماس بوده ایم. در یکی از موارد که به من زنگ زد و وقتی فهمید من در حال رفتن به واشنگتن هستم از من خواست تا راجع به بحث تحریم اقتصادی ایران کسانی را در امریکا ببینم و می خواست بداند واشنگتن چه کسانی هستند که بشود با ارتباط و تشویقشان  تحریمهای سنگین تری را علیه مردم ایران تحمیل کرد . این برای من مساله عجیبی بود که مهدی هاشمی پدر و خانواده اش در ایران باشد و بخواهد این بحث تحریم را از طریق امریکایی ها پیگیری کند  و البته با ادمهای مختلفی نیزدر این زمینه صحبت کرده بود."3

آقای هاشمی خودت بگو با این سابقه و با این سوال‌ها جمله‌ای که در توئیتر خودت نوشتی حال کار ندارم, خودت نوشتی یا تیم رسانه‌ای منتصب به شما؛ خودت بگو ما باید تو را ناآگاه بدانیم؛ که اگر بدانیم کل سابقه سیاسی شما زیر سوال میرود. اگر خیانت بدانیم؛ کل سابقه سیاسی و انقلابی شما زیر سوال میرود.

راس آقای هاشمی در بین خاطراتت از امام چیزی در مورد شورای نگهبان و تخریب آن موجود است؟ یا اینکه نماتونای خیانت تخریب شورای نگهبان را مخفی کنی؟ خیانت بزرک آمریکا و ابرقدرت دانستن آن و منتصب کردن این جمله که امام موافق حذف شعار مرگ بر آمریکا بود را چطور؟

حال خودت انتخاب کن تو را خائن بدانیم یا ناآگاه؟؟؟

 

منبع: وبلاگ ولایت فقیه

ارسال نظر

آخرین اخبار