جناب هاشمی که مفسر قرآن هستند مگر نمی دانند در قرآن کریم آمده است که: "هر نیرویی در قدرت دارید، برای مقابله بادشمنان آماده سازید!" پس باید بدانند که حضور پشت میزهای مذاکره بدون ابتکار نظامی میسر نمی شود. آنهم درست زمانی که طرف مقابل با وقاحت تمام ما را تهدید نظامی می کند.

عالیجناب اصلاح طلبان این روزها چه می کند!

به گزارش گلستان24، نگاهی به تاریخ اسلام نشان از این دارد که تغییر مسیر اسلام در صدر اسلام بصورتی رخ داد که رنگ و شکلش عوض نشد بلکه فرصت طلبی و دنیا زدگی بود که دامان برخی از خواص را گرفت تا پس از رحلت پیامبر اکرم (ص) بر کرسی حکومت نشسته و انقلابی را که ماهیتاً اسلامی بود مصادره کرده و ماهیتی ضد دینی به آن ببخشند. 


بنا بر این گزارش در سالهای اخیر نیز همین بلا بر سر بسیاری از کسانی که در انقلاب اسلامی ایران موثر بودند حادث شده است و بعضی از خواص دچار منفعت طلبی و دنیا زدگی شده اند و وقتی بخاطر همین عارضه از قطار انقلاب پیاده شدند برخی گفتند انقلاب فرزندخوار است و منظورشان از فرزند افرادی همانند منتظری، بنی صدر، بازرگان، موسوی، خاتمی و ... بوده است.

اما باید دانست که این تفکر قابل پیش بینی بود و خداوند متعال هم در قرآن کریم و در سوره مبارکه مائده در خصوص این قبیل افراد می فرماید: حال که بر دشمن پیروز شده اید ترس داشته باشید، ترس از خود، ترس از منحرف شدن نهضت و انقلاب.

و در سالهای اخیر آقای هاشمی نیز ظاهرا به همین درد مبتلا شده اند و عافیت طلبی و ساده لوحی دارد کار دست ایشان می دهد و همه قضایا هم از انتخابات 84 رخ عیان نمود جایی که وی تحمل شکست در رقابت را به خود ندید و با دولت منتخب مردم سرناسازگاری گذاشت.

آقای "عالیجناب" ما در آن سالها کار را به جایی رساند که در 26 مرداد87 گفت: دوران مدارا با فلانی (احمدی نژاد) و دولت ایشان خاتمه یافته است. اما امروز در فروردین 95 باید گفت: ظاهرا دوران مدارا با عالیجناب و پوچی های اطرافیانشان خاتمه یافته است. 

و باید به آقای هاشمی این سخن حضرت امام (ره) به منتظری را یادآور شد که از آنجا که ساده لوح هستید و سریعاً تحریک می شوید و از موضع ها و جلسات چند وقت پیش استنباط می شود درهیچ کار سیاسی دخالت نکنید!... زیرا وی در تازه ترین اظهاراتش کلماتی را بر زبان جاری کرده است که دشمنان این مردم سالهاست بر طبل آن می کوبند!

جناب هاشمی که مفسر قرآن هستند مگر نمی دانند در قرآن کریم آمده است که: "هر نیرویی در قدرت دارید، برای مقابله بادشمنان آماده سازید!" پس باید بدانند که حضور پشت میزهای مذاکره بدون ابتکار نظامی میسر نمی شود. آنهم درست زمانی که طرف مقابل با وقاحت تمام ما را تهدید نظامی می کند، لذا ما باید به فکر باشیم نه اینکه با گفتارمان این دستور الهی را نقض کنیم.

لذا همانند رهبر عزیزمان معتقدیم که اگر "عالیجناب" بدون آگاهی این سخن "دنیای فردا، دنیای گفتمان هاست نه موشک ها..." را گفته است جای تعجب دارد و باید به پای آلزایمر ایشان گذاشت اما اگر آگاهانه بوده است نعل وارونه زده است که قطعا خیانت محسوب می شود.

محمدبرم/ دانشجوی علوم سیاسی

منبع: عصر امروز

ارسال نظر

آخرین اخبار