نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس:

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: بومی‎سازی انرژی هسته‎ای و دستاوردهای موشکی کشور مرهون توجه و بها دادن به جوانان نخبه این سرزمین است.

بومی‎سازی هسته‎ای و دستاوردهای موشکی مرهون بها دادن به جوانان است

به گزارش گلستان24،  حجت‎الاسلام سید علی طاهری عصر امروز در جمع اهالی روستای «شمس‎آباد» شهرستان گرگان اظهار کرد: هر وقت جوانان این کشور به معنای واقعی مورد توجه بودند توانستند غیرممکن‎ها را ممکن سازند.

وی تصریح کرد: در طی دوران هشت سال دفاع مقدس جوانان غیرتمند و شجاع ما با روحیه خودباوری و خوداتکایی که از امام خمینی (ره) آموخته بودند توانستند در مقابل رژیم تا بن مسلح صدام ایستادگی کنند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: معنای اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری در چند سال اخیر به آن تاکید ویژه دارند، همین است که باید از ظرفیت‎های بومی و با اتکا بر سرمایه‎های‎ انسانی جوانان این مرز و بوم، اقدامات عملی و اجرایی را به نحو احسن انجام داد.

تنها روش برون‎رفت از مشکلات اجرای درست اقتصاد مقاومتی است

طاهری تاکید کرد: تنها روش برون‎رفت از مشکلات کشور در همه ابعاد اقتصادی،‌ اجتماعی و فرهنگی توجه و عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری و اجرای درست اقتصاد مقاومتی است.

وی ادامه داد: به برکت آرمان‎های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی که معمار بزرگ انقلاب امام خمینی (ره) آن را بنا نهاده هم اکنون ایران اسلامی تنها نظام مقتدر طرفدار مظلومان است که این افتخار به خاطر حضور پرشور مردم در صحنه‎های حساس سیاسی و اجتماعی است که باعث سربلندی این نظام است.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت برون‎سپاری، واگذاری امور به مردم و کاهش تصدی‎گری دولت یادآور شد: هر جا نظام به مردم اعتماد و به آنان میدان داد شاهد بودید که امورات به نحو احسن اجرایی شود،‌ مردم مخصوصا جوانان ایران اسلامی با اتکای بر توانمندی‎های بومی خیلی از مشکلات را برطرف کردند که الحمدالله بعد از انقلاب اسلامی افتخارات فراوانی شاهد بودیم.

طاهری همچنین با بیان اینکه راه خروج از مشکلات طبق فرمایش مقام معظم رهبری اجرای اقتصاد مقاومتی است، گفت: چندین سال است رهبر معظم انقلاب بر اجرای اقتصاد مقاومتی تاکید فراوان دارد اما متاسفانه در صحنه اجرا شاهد هستیم که از سوی قوه اجرایی به درستی عملی نمی‎شود.

موفقیت‎هایی فعلی اقتصاد مقاومتی مرهون تلاش‎های سپاه و بسیج است

وی ادامه داد: اگر موفقیت‎هایی در بخش اقتصاد مقاومتی در سطح کشور شاهد هستیم مرهون تلاش‎های سپاه و بسیج است که خوشبختانه عملکرد موفقی هم تاکنون داشته‎اند.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری باید به جوانان این مملکت بها داده شود تا شاهد موفقیت بیشتر در این بخش باشیم.

طاهری افزود: جوانان ما همان دانشمندان نخبه و بسیجیانی هستند که توانستند ایران اسلامی را در هشت سال جنگ تحمیلی، بعد از آن در دوران سازندگی و همچنین بومی‎سازی انرژی هسته‎ای و دستاوردهای موشکی نسبت به سایر کشورها به برتری کامل برسانند./

منبع: فارس

 

ارسال نظر

آخرین اخبار