عبدالرسول جوادی بالاجاده:

آقای طاهری سرباز ولایت فقیه است که برای حفظ و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی و رهبری و ارکان نظام با تمام وجود خدمت می کند.

سید علی طاهری ذوب در ولایت است/من به عنوان یک عضو دولت دهم شاهد دلسوزی و پیگیری مستمر ایشان بوده ام

عبدالرسول جوادی بالاجاده، مدیر مسئول سامانه اطلاع رسانی سورم سرا، در مصاحبه اختصاصی با گلستان24، اذعان داشت: جناب آقای دکتر سید علی طاهری نماینده محترم مردم شریف گرگان و آق قلا در مجلس نهم عملکردی بسیار مفید داشته است. پیگیری های مستمر ایشان از دستگاههای مختلف برای تحقق و اجابت  درخواست های عمومی مردم شریف منطقه کم نظیر بود و با تمام وجود برای رایزنی های اداری و تامین منابع مالی پروژه های ملی ، استانی و منطقه ای در تلاش بود و اهتمام داشت.

وی تاکید کرد: دکتر طاهری با ایجاد وحدت و وفاق بین نمایندگان محترم استان راهکاری جدید و نوین برای پیگیری درخواست های عمومی استان در پیش می گرفت  و همه منتخبین مجلس نهم استان گلستان همراه و همگام در پیگیری پروژه های ملی و فرا استانی بودند.

جوادی در ادامه گفت: من به عنوان یک عضو دولت دهم در وزارتخانه ورزش و جوانان  و تعاون از نزدیک شاهد دلسوزی و پیگیری مستمر و برقراری ارتباطات و رایزنی ها با مقامات در سطوح وزرا و معاونین محترم وزارتخانه ها  بودم که از هیچ تلاشی دریغ نمی ورزید  و برجسته تر از آن بکار گیری توانمندی ها و پتانسیل ها ی اداری ، علمی ، تخصصی و حتی مدیریتی هم استانی های عزیز بالاخص گرگانی های مقیم تهران که در دستگاه ها مسئولیت داشتند برای پیگیری و رایزنی های اداری برای اجرا و تامین منابع مالی مورد نیاز پروژه های استان و گرگان و آق قلا استفاده بهینه می کرد.

 

عبدالرسول جوادی طاهری

 

مدیر مسئول سامانه اطلاع رسانی سورم سرا، درباره علت عدم آگاهی مردم از عملکرد و فعالیت سید علی طاهری عنوان کرد: یکی از سجایای اخلاقی و تعهدی دکتر طاهری عزیز خدمات رسانی بی ادعا و بی توقع در جهت انجام وظایف و ماموریت های شغلی بوده است به همین دلیل کمتر توجه به پردازش و انعکاس عملکرد و فعالیت های خود در رسانه ها می کنند. البته رسانه های همسو استانی از مطالب بازخوردهای فرهنگی و نقش ایشان در کمیسیون و طرح های فرهنگی و یا دفاعیه ایشان در قبال طرح ها انعکاس مطلوبی داشتند  لیکن به نظر می رسید خود دکتر طاهری نیز علاقه ای به رسانه ای کردن عملکرد و فعالیت های خود از باب تعهد و تقوای اداری نشان نمی دادند.

وی با اعتقاد به این که دکتر طاهری ذوب در ولایت است، افزود: ایشان سربازی در سنگر حساس نظام عرصه فرهنگی در کمیسیون دفاع های ارزشمند در مقابل برخی از طرح های فرهنگی آسیب رسان به ارکان و ارزش های اصلی نظام مقدس بالاخص حدود ولایت فقیه داشته و دارد.

جوادی خاطر نشان کرد: ایشان سخنرانی های بسیار محکمی در دفاع از ولایت بالاخص در حادثه فتنه 88 و منحرفان از مسیر انقلاب و رهبری داشته و دارند. آقای طاهری سرباز ولایت فقیه است که برای حفظ و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی و رهبری و ارکان نظام با تمام وجود   خدمت می کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار