حواشی حضور یک کاندیدا در شورای اداری :

یک مقام مطلع اعلام کرد : در پی تخلف یک کاندیدا بخاطر حضوردر جلسه شورای اداری، هیات نظارت بر انتخابات بنا به وظیفه قانونی از استانداری گلستان و کاندیدای مورد نظر توضیح خواست .

به دلیل تخلف انتخاباتی؛ هیئت نظارت گلستان از استانداری و یکی از کاندیداها توضیح خواست

 به گزارش گلستان24، یک منبع نزدیک به هیات نظارت بر انتخابات استان گلستان اعلام کرد : در پی حضور دکتر نورمحمد تربتی نژاد کاندیدای دور دوم انتخابات مجلس حوزه گرگان و آق قلا در جلسه شورای اداری استان ، هیات نظارت طی نامه ای از استانداری گلستان نسبت به رویداد چنین تخلفی توضیح خواست .

تخلف انتخاباتی

گفته می شود استانداری گلستان هنوز هیچ توضیحی در خصوص حضور این کاندیدا در جلسه شورای اداری به هیئت نظارت نداده است ، همانطور که به افکار عمومی و خبرنگاران تاکنون پاسخی داده نشده است .

همچنین عنوان شد که هیات نظارت بر انتخابات به خود تربتی نژاد نیز بخاطر این اقدام تذکر جدی داد تا از تکرار چنین تخلفاتی جدا خودداری کند .

گفتنی است در اولین جلسه شورای اداری سال 95 در استانداری گلستان ، دکتر تربتی نژاد کاندیدای دور دوم که گزینه اصلی اصلاح طلبان استان نیز می باشد در جلسه حضور پیدا کرد که برخی شائبه ها در خصوص حمایت دولتمردان از این کاندیدا پیش آمده بود .

هیئت نظارت بر انتخابات نیز طبق وظیفه قانونی خود از استانداری و کاندیدای مذکور طی نامه ای مکتوب توضیح خواسته است .

انتهای پیام /

منبع: گلستان ما

 

ارسال نظر

آخرین اخبار