فریدون کریمی، در مصاحبه با گلستان24؛

با اینکه ایشان نماینده مردم شریف گرگان و آق قلا هستند، اما به دفعات متعدد، شاهد بودیم بسیاری از مشکلات مناطق دیگر استان و حتی مناطقی غیر از استان را به جد پیگیری کرده و به سرانجام رساندند.

نگاه اقای طاهری به نمایندگی مجلس فراقومیتی است/ "ولایت پذیری" بارزترین خصوصیت سید علی طاهری

فریدون کریمی، فعال اقتصادی شهرستان گرگان، در مصاحبه اختصاصی با گلستان24، بیان داشت: اگر بخواهیم عملکرد آقای دکتر سید علی طاهری را در مجلس نهم مورد ارزیابی قرار دهیم باید در ابتدا به این نکته توجه کافی داشته باشیم که ایشان یک طلبه ی دانشگاهی بوده که  مراحل حوزه و دانشگاه را با موفقیت به اتمام  رسانده و از هر دو منظر حوزه و دانشگاه به مسائل روز جامعه  اشراف کامل دارند. این مقوله باعث شده نگاه ایشان به بحث نمایندگی مجلس بسیار فرا قومیتی باشد. بطوری که در بسیاری از موارد با اینکه ایشان نماینده مردم شریف گرگان و آق قلا هستند، اما به دفعات متعدد، شاهد بودیم بسیاری از مشکلات مناطق دیگر  استان و حتی مناطقی غیر از استان را به جد پیگیری کرده و به سرانجام رساندند. درکل می توان عملکرد آقای طاهری را بسیار مثبت ارزیابی کرد.

وی ادامه داد: یکی از خصوصیات اخلاقی  جناب آقای دکتر طاهری این است که اهل سرو صدا کردن در مورد کاری که انجام می دهند نیستند. نمونه ی بارز  آن این است که هیچکس نمی داند، تثبیت شهردار فعلی گرگان به همت دکتر طاهری انجام گرفت و یا در مورد اخذ بودجه های عمرانی که بابت زیرگذر ها و پل های شهر گرگان گرفته شده  ایشان نقش بسزایی داشته است.  یکی از دلایلی که هجمه بر علیه ایشان خیلی سریع،  مخصوصا در فضای مجازی شکل می گیرد همین نکته می باشد. شاید لازم باشد بعضی مواقع،  انسان در مورد کارهایی که انجام می دهد توضیحاتی را ارائه کند.

 

فریدون کریمی طاهری

 

فعال سیاسی شهرستان گرگان بارزترین خصیصه دکتر طاهری را ولایت پذیر بودن ایشان هم در عمل و هم در گفتار دانست و افزود: ایشان آنقدر در مورد ولایت پذیر بودن و بصیرت داشتن تأکید دارند که ولایت فقیه را خط قرمز خود می دانند.

وی خاطر نشان کرد: شاید اغراق نباشد اگر بگوییم،  جناب آقای دکتر طاهری از معدود نمایندگان مجلس شورای اسلامی است که دقیقا مواضع ایشان منطبق بر نظر مقام معظم رهبری امام خامنه ای است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار