نامه نماینده گرگان به رحمانی فضلی :

کاندیدای دور دوم مجلس دهم از حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا از وزیر کشور خواست به دلیل شبهات پیش آمده در این حوزه بازرسین ویژه ای برای حفظ رای مردم اعزام کند.

هشدار طاهری به وزیر کشور / از شائبه مهندسی انتخابات گرگان تا اعزام بازرسان ویژه برای صیانت از آرای مردم + سند

  به گزارش گلستان24، حجت الاسلام والمسلمین سید علی طاهری نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی و نامزد دور دوم انتخابات مجلس دهم در حوزه انتخابیه گرگان و اق قلا در خصوص مسائل اخیر این حوزه انتخابیه نامه ای به دکتر رحمانی فضلی  وزیر کشور نوشت :

متن این نامه بشرح زیر است :

جناب آقای دکتر رحمانی فضلی

وزیر محترم کشور

 با سلام و احترام و آرزوی توفیق روز افزون برای جنابعالی ،

پیرو مذاکره به عمل آمده در ایامی که شما به همراه رئیس جمهور محترم در سفر پاکستان حضور داشتید در اقدامی سوال برانگیز ، فرماندار گرگان در آستانه مرحله دوم برگزاری انتخابات عزل و بجای ایشان یکی از دوستان صمیمی کاندیدای راه یافته به مرحله دوم گمارده شد.

علاوه بر ان آقای استاندار در اولین جلسه شورای اداری سال 1395 همین نامزد مورد نظر را به جلسه دعوت نموده که متاسفانه این اقدام ایشان بازتاب گسترده ای در فضای رسانه ای داشته است .

مزید بر آن انتصاب فردی که قریب به 12 سال بازنشسته شده و سابقه اجرایی انتخابات را نداشته خود موضوع دیگری است که جای تامل دارد .

علی ایحال با توجه به انچه که مطرح شد بنظر می رسد که اینگونه رفتارها و اقدامات مشابه که متاسفانه تعداد آنها هم کم نیست این شائبه را در اذهان مردم متبادر نموده که مجریان انتخابات در حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا بدنبال مهندسی کردن انتخابات و رفتارهای مغایر شرع ، اخلاق و قانون هستند .

لذا برای اطمینان بخشی به آحاد مردم و صیانت از حق الناس اکیدا از جنابعالی تقاضا دارم :

1 – علت و چرایی برکناری فرماندار قبلی که منصوب دولت بوده و دعوت از نامزد خاص در جلسه شورای اداری استان را اعلام بفرمایید .

2 –  به استاندار گلستان تذکر جدی داده شود تا دست از این گونه اقدامات شبهه ناک و مغایر شئونات نماینده عالی دولت اجتناب نماید .

3 – برای برگزاری سالم انتخابات مرحله دوم بازرسانی بی طرف که حاضر نیستند آخرت خویش را فدای دنیای دیگران نمایند اعزام تا با اعمال نظارت دقیق از آرای مردم پاسداری نمایند .

تسریع در پاسخ مزید امتنان خواهد بود.

سید علی طاهری / نماینده مردم شریف گرگان و آق قلا

552

 

منبع: گلستان ما

 

ارسال نظر

آخرین اخبار