شرایط مطلوب امانزاده در دور دوم

بررسی وضعیت انتخابات دور دوم مجلس دهم آق قلا دو هفته مانده به دور دوم انتخابات را می توانید در تحلیل زیر بخوانید .

حذف رادمهر از معادلات سیاسی آق قلا / تنوع قومیتی تربتی و هزار جریبی را رودرروی هم قرارداده

  به گزارش گلستان24، در حوزه آق قلا به رغم حمایت رادمهر از کاندیدهای اصلاح طلب شنیده می شود بخش قابل توجهی از طرفداران جوان وی به تیم انتخاباتی امانزاده پیوسته اند.

این عده می گویند مشکلات شهرستان آق قلا تنها به دست یک نماینده بومی قابل حل است و ارتباط داشتن با حزب و جناح به تنهایی نمی تواند کمکی به رفع کمبودها نماید.

حذف رادمهر

نماینده سیستانی های آق قلا می گوید:دوستان امانزاده در سایر شهرها به آنها سفارش کرده اند تا ازکاندیدای ترکمن حمایت نمایند.طرفداران امانزاده می گویند هدایت پور کاندیدای سیستانی ها نیز برای سخنرانی در ایام رسمی اعلام آمادگی کرده است.

عبدالرحیم سن سبلی از ستاد امانزاده مدعی است تعداد 160 نیرو برای حضور در پای صندوق های حوزه گرگان چیدمان شده اند و اوضاع تیم آنها کاملا روبه پیشرفت است و رایزنی با فعالان انتخاباتی و برگزاری همایش های متعدد خانگی به قوت خود باقی می باشد.

 یک فعال سیستانی ساکن گرگان تایید کرد جمعی ازهواداران خانم حاج محمدی  به  نیروهای دفتر امانزاده ملحق شده و در روستاهای تابعه سرگرم فعالیت به نفع این کاندیدا می باشند.حامیان ترکمن می گویند با حمایت سیستانی ها توانسته اند ورود خوبی به روستاهای آنها داشته باشند.

سرپرست گروه هفت نفره فضای غیرمجازی معتقد است برخلاف تصوربرخی،تنوع قومیتی تربتی نژاد و هزار جریبی را رودرروی هم  قرارداده و آن دو عملا رقیب هم بشمار می روند.وی می گوید:آنها به رای حوزه آق قلا نیاز مبرم دارند.

عده ای بر این باورند رای امانزاده بدون مشارکت بالای سیستانی ها به حد نصاب نخواهد رسید اما از طرف دیگر کاندیداهای اصلاح طلب هم درشرایط مشابه بسر می برند و بدون رای نیروهای ائتلافی امانزاده نخواهند توانست به حد نصاب دست یابند.

انتهای پیام /

منبع: سلام گلستان

ارسال نظر

آخرین اخبار