احمد متوسلیان در مصاحبه با گلستان24؛

عملکرد ایشان بسیار خوب است و با توجه به صداقت و وجدان کاری که در ایشان سراغ دارم عملکرد ایشان را مثبت ارزیابی می کنم.

"صداقت و وجدان کاری" دورکن بارز عملکرد دکتر طاهری / سابقه فعالیت های ایشان بر پایه ولایت است

احمد متوسلیان، فعال فرهنگی و مدیر موسسه قرآنی دارالمومنین استان گلستان، در مصاحبه اختصاصی با گلستان24، درباره عملکرد سید علی طاهری در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: عملکرد ایشان از جمیع جهات بسیار خوب ارزیابی می شود و با توجه به صداقت و وجدان کاری که در ایشان سراغ داریم ایشان را جزو شایسته های مجلسه هشتم و نهم می دانیم.

وی ادامه داد: تعهد دینی ایشان و نیز تخصص و دانش فرهنگی اجتماعی در کنار روحیه انقلابی و جهادی ، از آقای طاهری چهره ای شاخص و برجسته ساخته است که باعث شده در طول دوران هشت سال نمایندگی ایشان عملکرد قابل قبولی از خود برجای گذارند.

مدیر موسسه قرآنی دارالمومنین، با تاکید بر این که دأبِ آقای سید علی طاهری و خانواده بزرگوارشان – بیت مرحوم آیت الله طاهری گرگانی-   مردم داری و  ولایتمداری بوده است، افزود: این رویه و اعتقاد را در طول نمایندگی ایشان در این هشت سال، علنأ شاهد بوده ایم که آنچه را که از دستشان و از توانشان برمی آمده چه در نطق های پیش از دستور و چه پیگیری های استانی از مسوولین، برای خدمتگزاری دریغ نکرده است و همچنین مواضعی را هم که از تریبون مجلس علنا بیان می داشت  را در راستای سیاست های ولایت فقیه بیان می کردند و چه بسا  در این امر مساله ریزش آرا و یا رشدِ آرا در انتخابات را هم لحاظ نمی کردند و خود را موظف به انجام وظیفه دینی خود می دانستند.

 

احمد متوسلیان طاهری

 

متوسلیان با اشاره به این که ایشان یک چهره استانی و فرا استانی است، عنوان کرد: اما عنوانی که ایشان دارد، عنوان نمایندگی مجلس مردم گرگان و آق قلا است. همین عنوان می تواند برای عموم، نوعی حس مطالبه گری ایجاد کرده باشد که از نماینده شان، آبادانی و عمرانِ منطقه شان را مطالبه کنند و ملتفت نباشند که مجریان عمران شهری که بودجه ها هم دراختیار آنهاست افرادی غیر از نمایندگان هستند. مسوولین اجرایی ازقبیل شهردارها و مدیران کل استانی در حوزه های مختلف موظفند تا امور اجرایی را به نحو احسن پیش ببرند و نماینده مجلس در درجه اول کار تقنینی و نظارت را بردوش دارد و پس از آن پیگیری نحوه مسائل اجرایی استان که الحق والانصاف ،آنچه را که ما باخبریم و شاهدیم آقای طاهری در همه زمینه ها خیلی خوب عمل کرده اند.

وی خاطر نشان کرد: عملکرد آقای طاهری بعضا تحسین برانگیز بوده است. اما شاید در انعکاسِ آن به مردم چندان توفیقی نبوده که یک دلیل آن – غیر از موردِ مطالبه گری عمومی که عرض شد- ، اخلاص و شخصیتِ ماخوذ به حیای ایشان بوده که بعضی مردم از آن بی اطلاعند. برای مردمِ فهیم گرگان و آق قلا داشتن نماینده ای مانند آقای طاهری واقعا موهبتی است که بنده شخصا خدا را از این بابت شاکرم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار