دکتر صادقلو:

استاندار گلستان گفت : به هر حال تغییر فرماندار مرکز استان گلستان دلایلی داشت اما نباید بر اثر این مساله سلامت و صلاحیت فرماندار جدید زیر سوال رفته و مدیریت وی نادیده گرفته شود.

تغییر فرماندار مرکز استان گلستان دلایلی داشت / افراد ناراحت سیاسی فقط به دنبال بهانه جویی هستند

استاندار گلستان گفت : به هر حال تغییر فرماندار مرکز استان گلستان دلایلی داشت اما نباید بر اثر این مساله سلامت و صلاحیت فرماندار جدید زیر سوال رفته و مدیریت وی نادیده گرفته شود.

به گزارش گلستان24، حسن صادقلو روز شنبه در شورای برنامه ریزی استان گلستان اظهار کرد: متاسفانه عده ای این روزها مدام در حال به کار بردن ادبیاتی مانند لزوم برگزاری سالم انتخابات در مرحله دوم هستند و می خواهند این گونه القا کنند که سلامت انتخابات در مرحله اول مشکلی داشته است.

وی بیان کرد: این افراد ناراحت سیاسی فقط به دنبال بهانه جویی هستند و با تکرار این ادعاها همه زحمات و تلاش های انجام شده عوامل برگزاری انتخابات را زیر سوال می برند.

استاندار افزود: نتایج انتخابات گلستان به طور کامل مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفت و (از دیدگاه عده ای) معلوم نیست به عنوان برگزار کنندگان انتخابات باید چگونه سلامت و بی طرفی این انتخابات را ثابت کنیم.

صادقلو ادامه داد: افرادی که بر برخی مسندها حضور دارند و این گونه تهمت را به برگزار کنندگان انتخابات می زنند در درجه اول باید بی طرفی خود را ثابت کنند تا شبهه ای برای مردم استان باقی نماند.

وی گفت: آنهایی که در مسندها حضور داشته و حتی هیات های اجرایی را نیز تایید کرده اند، با این فرافکنی ها می خواهند افکار عمومی را منحرف کرده و با این خبرهای کذب و غیر واقعی فضای سالم انتخابات پیش رو را دچار آسیب کنند.

استاندار گلستان بیان کرد: یکی از تهمت های روا داشته توسط این افراد در هفته های اخیر زیر سوال بردن تغییر فرماندار گرگان و وصل کردن آن به موضوع انتخابات مرحله دوم است.

صادقلو با اشاره به تغییر فرماندار شهرستان گرگان نیز اظهار داشت: به هر حال تغییر فرماندار مرکز استان گلستان دلایلی داشت اما نباید بر اثر این مساله سلامت و صلاحیت فرماندار جدید زیر سوال رفته و مدیریت قابل اتکا و اعتماد وی نادیده گرفته شود.

وی ادامه داد: برگزار کنندگان انتخابات گلستان در هفتم اسفندماه سال گذشته بی طرفی خود را به طور کامل ثابت کرده و همین روند را با جدیت تمام در مرحله دوم نیز ادامه خواهند داد./ا

منبع: ایرنا

انتهای پیام /

 

ارسال نظر

آخرین اخبار