با قاطعیت هیات نظارت صورت گرفت:

با قاطعیت هیات نظارت بر انتخابات استان گلستان دو بازرس کلاله و یک بازرس گالیکش به دلیل حمایت از کاندیداهای خاص شب گذشته عزل شدند .

به دلیل جانبداری از کاندیدای خاص صورت گرفت / عزل دو بازرس کلاله و یک بازرس گالیکش در شب انتخابات دور دوم

 فرمانداری ها به عنوان هیات اجرایی ، مجری برگزاری انتخابات در کشور ما می باشند و طبق قانون باید نسبت به کاندیداها و نتیجه انتخابات بی طرف باشند .

به گزارش گلستان24، مطابق قانون ؛ هیات نظارت بر انتخابات موظف است جلوی اقدامات خلاف قانون و حمایت یا جانبداری اعضای هیات اجرایی ، بازرسان  و دولتمردان از کاندیدای خاص را بگیرد .

به همین جهت شاهد بودیم در شهرستان کلاله دو بازرس هیات اجرایی انتخابات این شهرستان ،  به دو کاندیدای این منطقه گرایشاتی داشتند که قابل لمس بود لذا بر اساس قانون شامگاه گذشته این دو نفر از این مقام عزل شدند .

همچنین یکی از 5 بازرس انتخابات گالیکش نیز که یکی از اصلاح طلبان داغ این شهرستان به شمار می رود و انتخاب وی برای بازرسی انتخابات جای سوال داشت ، شب گذشته در آستانه انتخاب دور دوم از این سمت برکنار شد.

این قاطعیت هیات نظارت بر انتخابات استان می رساند که همه گلوگاه های موثر بر سرنوشت وسلامت انتخابات کاملا شناسایی و به موقع برخورد نیز می شود تا انتخاباتی سالم داشته باشیم و حق هیچ کسی هم ضایع نشود .

انتهای پیام /

منبع: گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار