نایب رئیس مجلس شورای اسلامی

نایب رئیس مجلس گفت: بعد از برجام جبهه استکبار به سرکردگی آمریکا تلاش فراوانی از خود به نمایش گذاشته تا با طرح مطالبات غیر قانونی و زیاده خواهی کاری کند که ملت ایران از عزت خود کوتاه بیاید، اما ملت ایران عزت طلبی و استقلال خود را به هیچ وجه از دست نمی دهد.

زیاده خواهی‌های آمریکا برای شکستن عزت ملت ایران است/وحدت اسلامی، ضربه بزرگی به سیاست‌های آمریکا وارد می کند

به گزارش گلستان 24، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسن ابوترابی فرد، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روحیه ایستادگی از جمله ویژگی های مثبت ملت ایران است، گفت: همین روحیه موجب شده تا ملت‌های مستضعف جهان و مسلمانان، جمهوری اسلامی را به عنوان یک کشور ضد استکباری بشناسند.

سید محمد حسن ابوترابی فرد

وی با اشاره به تلاش جبهه استکبار برای شکستن اقتدار جمهوری اسلامی گفت: همه اقدامات آنها بعد از وقوع انقلاب اسلامی از جمله تحمیل جنگ 8 ساله و تحریم و فشارها برای شکستن ابهت انقلاب اسلامی است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: بعد از برجام نیز جبهه استکبار به سرکردگی آمریکا تلاش فراوانی از خود به نمایش گذاشته تا با طرح مطالبات غیر قانونی و زیاده خواهی کاری کند که ملت ایران از عزت خود کوتاه بیاید، اما ملت ایران عزت طلبی و استقلال خود را به هیچ وجه از دست نمی دهد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ملت‌های منطقه آمریکا را مسبب همه مشکلات خود می‌دانند؛ امروز آمریکا فقط با انقلاب اسلامی دشمنی نمی کند، بلکه با ملتهای منطقه و مخصوصا مردم یمن و سوریه این دشمنی خود را به شکل حمایت از گروه های تروریستی نشان می دهد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: راه حل مقابله با آمریکا و رژیم صهیونیستی، وحدت و بیداری امت اسلامی است؛ وحدت مسلمانان ضربه بزرگی به رژیم صهیونیستی و سیاستهای تفرقه جویانه آمریکا در منطقه خواهد زد.

منبع: سراج24

ارسال نظر

آخرین اخبار