یک منبع آگاه از واکنش تند احمدی نژاد به پیشنهادات یک نماینده اصلاح طلب خبر داد.

واکنش تند احمدی نژاد به پیشنهادات یک نماینده اصلاح طلب

به گزارش گلستان 24، این منبع آگاه خبر داد: پس از فیلتر شدن سایت دانشگاه ایرانیان ، یکی از نمایندگان اصلاح طلب مجلس با حضور در ساختمان ولنجک ، پیشنهاداتی را از طرف رئوس اصلی جریان حامی دولت به آقای احمدی نژاد اعلام کرد.

این منبع آگاه تاکید: این نماینده اصلاح طلب در ادامه پیشنهادات خود به احمدی نژاد گفته است که با همکاری احمدی نژاد و تیم دولت روحانی ، مجوز دانشگاه ایرانیان صادر می شود ، نیروهای کلیدی و مورد نظر احمدی نژاد در دولت منصوب می شوند و منابع و امکانات خوبی در اختیار احمدی نژاد قرار خواهد گرفت.

وی گفت: این نماینده اصلاح طلب در مقابل از احمدی نژاد خواست که رئیس جمهور سابق در انتخابات مجلس دهم کاری کند که اصولگرایان دچار انشقاق شده و به لیست واحد نرسند و زمینه پیروزی اصلاح طلبان در انتخابات مجلس ایجاد شود.

به گفته این منبع آگاه ، هنگامی که سخن این نماینده اصلاح طلب به اینجا رسید ، آقای احمدی نژاد با ناراحتی از جای خود برخاست و به نماینده اصلاح طلب مجلس گفت: «لطفا بروید از اینجا! شما هنوز احمدی نژاد را نشناخته اید. احمدی نژاد یک تار موی رهبری را با بالا تا پایین دنیای شما عوض نمی کند. آمده اید اینجا که از موقعیت بنده برای تشکیل یک مجلس ششم دیگر که خون به دل رهبری کردند سوء استفاده کنید؟ مطمئن باشید در راه این هدفتان اولین کسی که جلوی شما می ایستد شخص احمدی نژاد است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار