اینجانب حصر خانگی آقایان موسوی و کروبی و خانم رهنورد را پس از پایان آشوبهای خیابانی، بدون حکم قضایی، همچنان خلاف اصول متعدد قانون اساسی و ادامه آن را به زیان انقلاب اسلامی می‌دانم.

رپورتاژ رسانه های ضد انقلاب برای نطق نماینده فتنه گر مجلس

به گزارش گلستان 24،  علی مطهری در بخشی از نطق ۷ دقیقه‌ای خود موضوع حصر سران فتنه را به میان آورده و ضمن غیر قانونی خواندن آن خواستار پایان حصر فتنه گران شد. نماینده بی بصیرت تهران در بخشی از نطق جنجالی خود گفت:  این‌جانب حصر خانگی آقایان موسوی و کروبی و خانم رهنورد را پس از پایان آشوب‌های خیابانی، بدون حکم قضایی، همچنان خلاف اصول متعدد قانون اساسی و ادامه آن را به زیان انقلاب اسلامی می‌دانم و معتقدم در این زمینه شورای عالی امنیت ملی به ریاست رئیس جمهور و قوه قضائیه کوتاهی کرده‌اند. همه می‌دانند که من هیچ تعلق خاطری به آقایان موسوی و کروبی ندارم و در انتخابات سال ۸۸ نیز به آقای رضایی رأی دادم. زمانی که نمایندگان این اظهارات جنجالی شنیدند با شعار مرگ بر منافق و مرگ بر فتنه گر خواستار پایان سخنرانی وی شده و فضای مجلس بر هم خورد. ابوترابی‌فرد که ریاست جلسه را بر عهده داشت از نمایندگان خواست نظم جلسه را حفظ کنند و خطاب به مطهری گفت: جنابعالی در فضای واقعی کشور قرار دارید که آنچه در مورد این افراد انجام شده با نهایت رأفت و رحمت اسلامی و با توجه به مصالح ملی انجام شده و اگر اراده‌ی نظام بر رأفت و رحمت نبود قطعاً به گونه‌ی دیگری انجام می‌شد.

وی گفت: شما در جریان واقعیت هستید این گونه احکامی که تصمیم نظام بر انجام آن تعلق گرفته بر اساس احکام قطعی شرعی، اختیارات قانون اساسی شکل گرفته و این گونه طرح بحث کردن عمومی نمایندگان مردم را در پی دارد و نمایندگان مردم نمایندگان ملت هستند. از شما انتظار می‌رود که مصالح ملی، احکام شرعی و قانون اساسی را رعایت کنید. در ادامه بذر پاش به مطهری اخطار داد که وقت نطق ۷ دقیقه‌ای‌اش تمام شده که مطهری در پاسخ او گفت: از وقت من دو دقیقه باقی مانده و آقای ابوترابی نیز بهتر بود بعد از نطق من این صحبت‌ها را انجام می‌دادند. ابوترابی‌فرد نیز پاسخ داد: شما صحبتی می‌فرمایید که انضباط مجلس را به هم می‌ریزد که مطهری در پاسخ گفت، نباید به هم بریزد! با این حال ابوترابی‌فرد بار دیگر تاکید کرد که شما باید در مذاکرات و صحبت خود طوری صحبت کنید که انضباط جلسه حفظ شود.

مطهری در پاسخ به ابوترابی‌فرد گفت: هر کسی آزاد است نظر خودش را اعلام کند این صحبت مطهری نیز با واکنش نماینگان روبرو شد. اما مطهری در میان اعتراض نمایندگان نطق خود را ادامه داد و گفت:ادامه‌ی آن (حصر خانگی) را به زیان انقلاب اسلامی می‌دانم. معتقدم در این زمینه شورای عالی امنیت ملی به ریاست رئیس جمهور و قوه قضاییه کوتاهی کرده است. همه می‌دانند که من هیج تعلق خاطری به آقایان موسوی و کروبی ندارد و در انتخابات سال ۸۸ نیز به آقای رضایی رأی دادم. هدف این جانب دفاع از یک موضوع بزرگ‌تر، آن هم رفتار اسلامی با منتقدان حکومت است. بار دیگر نطق مطهری توسط نمایندگان مجلس قطع شد و نمایندگان شعار مرگ بر فتنه گر سر دادند. در ادامه در میان شعار مرگ بر فتنه گر مجلس، ابوترابی‌فرد از مطهری خواست که نطق خود را به پایان برساند و نمایندگان را به آرامش دعوت کرد با این حال نمایندگان به شعارهای خود ادامه دادند و ابوترابی جلسه علنی را برای دقایقی ختم کرد.

به گزارش خبرنگار ما اتفاقات جنجالی امروز این نماینده بی بصیرت را به آرزویش که مشهور شدن بوده رساند و در فاصله کوتاهی تیتر یک همه رسانه ضد انقلاب از صدای آمریکا و تا سایت سازمان منافقین شد. بر اساس این گزارش سایت‌های ضد انقلاب با استقبال از سخنان مطهری و برخوردی که بین وی یک نماینده به وجود آمد به جنجال پرداختند، سایت بی بی سی در این خصوص نوشت: “ سخنان علی مطهری، نماینده تهران در مجلس ایران درباره ادامه حصر رهبران اعتراض‌های سال ۱۳۸۸ ( سران فتنه ۸۸ )، باعث بروز تشنج در جلسه علنی مجلس شد “

 بی بی سی در ادامه با انتشار برخی از سخنان مطهری نوشت: “ علی مطهری بارها گفته است که ادامه حصر این سه نفر “غیر قانونی” است و جمهوری اسلامی هزینه زیادی بابت این حصر می‌پردازد. به اعتقاد او این سه نفر باید در دادگاهی قانونی همراه با محمود احمدی نژاد، کاندیدای دیگر انتخابات ریاست جمهوری به طور علنی محاکمه شوند “

سایت ضد انقلاب کلمه وابسته به جریان فتنه ۸۸ هم در واکنش به جنجال نماینده بی بصیرت تهران با ۴ گزارش ویژه استقبال ویژه ای از این نطق کرد . این سایت در تیتر یک خود با عنوان  ”حمله به فرزند شهید مطهری در مجلس ” نوشت  : “ علی مطهری نماینده شجاع مردم تهران که صبح امروز برای قرائت نطق خود پشت تریبون مجلس شورای اسلامی قرار گرفته بود، مورد حمله نمایندگانی قرار گرفت که نمی خواستند مطالبه عمومی رفع حصر و درخواست بازگشت حاکمیت به قانون اساسی، از تریبون خانه ملت به گوش ملت برسد “

این سایت در ادامه نوشت : “ وقتی علی مطهری در نطق خود در خصوص حصر موسوی و کروبی سخنانی را مطرح کرد و درباره روز ۹ دی گفت که این روز مردم به دفاع از نظام پرداختند و اگر این روز را مظهر تفرقه قرار دهیم دیگر یوم الله نخواهد بود یوم الله نبود و یوم الشیطان است،  شعارهای «مرگ بر ضد ولایت فقیه» و «مرگ بر فتنه گر» برخی نمایندگان بلند شد و تعدادی به سمت او حمله ور شدند و درگیری فیزیکی رخ داد.”

به گزارش چمران نیوز مطهری با این اظهارات غیر عقلانی به آرزویش رسید و توانست تیتر اول اکثر رسانه های ضد انقلاب را برای خود کند که تصاویر آن را در ادامه مشاهده خواهید کرد . ناگفته نماند موسوی نژاد نماینده دشتستان در مصاحبه ای با اشاره به گفتگویش با مطهری پس از نطق جنجالی وی، گفت: من به ایشان گفتم با این رفتارها شما مشهور نمی شوید و ایشان در پاسخ به من اظهار داشتند که اتفاقا راه مشهور شدن این است و من از همین راه مشهور می شوم !

 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار