آیا مهدی هاشمی ارازل و اوباش و فتنه گران را به میدان نیاورده بود؟ آیا او از فتنه گران حمایت نمی کرد ؟ آیا مهدی هاشمی با قدرت و تهدید و پول ، کشور را برای ماهها به آشوب نکشاند؟ آیا مهدی هاشمی در فسادهای مالی و رانت های اقتصادی نقشی نداشته است؟

دادگاه مهدی هاشمی امتحان بزرگ قوه قضاییه

برخورد و رفتار آقازاده ها همیشه مورد توجه مردم بوده است و مردم دوست دارند بدانند اگر آقازاده ها خلاف شرع و عرف عمل نمایند آیا با آنان نیز مانند مردی عادی رفتار خواهد شد  ؟ عدالت در مورد آنها چگونه اجرا خواهد شد ؟

به گزارش گلستان 24 ، در تاریخ همیشه آقازاده هایی بودند که از صراط مسستقیم منحرف گردیدند . برخی مانند فرزند نوح وجعفر کذاب برعلیه آرمانها و عقاید پدران خود رفتند اما نتوانستند تاثیر خاصی بر عقاید خانواده بگذارند و برخی دیگر مانند عبدالله بن زبیر باعث انحراف خانواده گردیدند .

در انقلاب اسلامی نیز آقازاده هایی بودند که باعث حاشیه هایی برای خانواده گردید مانند آقازاده های آیت ا... طالقانی ، آیت ا... گیلانی و آیت ا... جنتی که با هوشیاری و واکنش به موقع خانواده های ایشان ضربه ای بر پیکره نظام و انقلاب اسلامی وارد نشد . اما داشتیم برخی حمایت ها ، مانند حمایت آقای منتظری از مهدی هاشمی که برای کشور و حتی خودشان هزینه هایی در بر داشته .

فتنه 88 نیز امتحان بزرگی برای برخی از آقاها و آقازده ها بود تا مواضع و ماهیت خود را درراستای انقلاب محک بزنند .از برائت آیت ا.. خزعلی از پسرش مهدی امینی گرفته تا واکنش قابل تقدیر آقای روح الامینی نسبت به فوت پسرش ، همه درسی برای جامعه و بزرگان بوده است که اسلام و انقلاب را اصل بدانند و برای این ارزشها از پاره های تن خود نیز بگذرند و راسخ به راه خود ادامه دهند. درسی که مطمئنا در تاریخ به یادگار خواهد ماند .

در مقابل این باورهای استوار مواردی نیز بودند که در جهت عکس باید درس گرفته شود .در صدر این رفتارهای آقازاده ها و خانواده هایشان ، آقای هاشمی رفسنجانی بوده است که تمامی فرزندان و حتی همسر ایشان نقشی اساسی و تاثیرگذار در فتنه ایفا کردند و تاکنون نه تنها از طرف آقای هاشمی بازدارندگی صورت نگرفت بلکه مورد حمایت ایشان نیز قرار داشتند.

حکم مهدی هاشمی

بعنوان مثال ، از جمله معروف قصد ساندویچ خریدن فایزه هاشمی گرفته تا سیاسی خواندن دادگاه های مهدی هاشی و نظراتی اینچنینی که بارها بیان داشتند .

آیا واقعیت اینگونه بوده؟ فائزه هاشمی در فتنه نقشی نداشت و برای خریدن ساندویچ به تظاهرات میرفت؟

آیا مهدی هاشمی ارازل و اوباش و فتنه گران را به میدان نیاورده بود؟ آیا او از فتنه گران حمایت نمی کرد ؟ آیا مهدی هاشمی با قدرت و تهدید و پول ، کشور را برای ماهها به آشوب نکشاند؟ آیا مهدی هاشمی در فسادهای مالی و رانت های اقتصادی نقشی نداشته است؟

حکم مهدی هاشمی

مردم آگاه هستند و از قوه قضائیه انتظار دارند با اقتدار و قدرت تمام ، بدون مدارا یا ملاحظات مصلحتی یا بدون زد و بند سیاسی و پشت پرده ، حکم آقازاده ها را صادر کند .

به نظر میرسد در مسیر دادگاهی مهدی هاشمی قوه قضائیه  امتحان سختی برای سربلند شدن اجرای عدالت در پیش دارد. امید است اعتماد مردم به قوه قضائیه خدشه دار نگردد. 

ارسال نظر

  • راحیل
    0

    داره به ریش هممون میخنده
    ای ...

آخرین اخبار