اگر صهیونیست ها می توانند با یک ادعا ، فلسطین را مطالبه کنند پس ما هم می توانیم با ادعایی شبیه آن، پاریس یا لندن یا واشنگتن را مطالبه کنیم!

پاریس متعلق به ایران است!

به گزارش گلستان 24 وبلاگ افاضات عقل کل نوشت:

پاریس متعلق به ایران است!... چرا؟

« چون زمانی که مغول ها به ایران حمله کردند حدود شش میلیون نفر از افراد متعلق به یکی از اقوام ایرانی را زنده به گور کرده و کشتند.»

- چه کسی این را گفته؟

«ما این را می گوییم و اجازه نخواهیم داد کسی این حقیقت را انکار کند و هر کس در این مورد تحقیق نماید محاکمه می کنیم و هر کس که بخواهد این حقیقت را انکار کند حتما او هم با مغول هاست و دوستدار و طرفدار مغول هاست! »

- حالا گیرم که این قضیه حقیقت داشته باشد اما مغول ها بسیاری از مردمان دیگر را نیز تار و مار کردند چرا تنها شما مظلوم نمایی می کنید؟ اصلا حمله مغول ها چه ربطی به پاریس دارد؟

«ربطش این است که ما از موقعیت جغرافیایی پاریس خوشمان آمده و چون ما در حمله مغول ها مظلوم واقع شده ایم باید پاریس را به ما بدهند و باز هم می گویم حدود شش میلیون نفر از افراد یکی از اقوام ایرانی در حمله مغول ها زنده به گور شدند و هر کس که بخواهد این واقعیت را انکار کند بی شک و به طور یقین طرفدار مغول هاست»

این طنز نیست بلکه همان منطقی است که صهیونیست ها درباره هولوکاست دارند!

ادعا می کنند در جنگ جهانی دوم ،شش میلیون یهودی، توسط نازی ها سوزانده و کشته شده اند.

وقتی به آنها می گوییم مورخان اروپایی نیز این قضیه را تایید نمی کنند و اصلا مگر در آن زمان جمعیت یهودی های اروپا چقدر بوده است که شش میلیون نفر از آنها کشته شده اند؛ پاسخ می دهند که کسی حق ندارد هولوکاست را انکار کند و هر کس در مورد آن تحقیق کند محاکمه و زندانی می شود و هر کس هولوکاست را انکار کند حتما طرفدار نازی هاست!

وقتی به آنها می گوییم در جنگ جهانی دوم ،بیش از هفتاد میلیون انسان کشته شده اند چرا تنها شما مظلوم نمایی می کنید و اصلا هیتلر که اهل آلمان بود چه ربطی به فلسطین دارد که فلسطین را اشغال کرده اید؟...

اما صهیونیست ها چون تروریست هستند، اهل منطق نیستند تا بشود با آنها با زبان منطق سخن گفت.

ببینید با چه ادعای پوچ و مزخرفی ،جهانیان را به بازی گرفته اند و متاسفانه بعضی ها نیز در موضعی کاملا منفعلانه از زیرسوال بردن هولوکاست خودداری می کنند از ترس اینکه مبادا جزو حامیان نازی ها محسوب شوند؛ اما اگر انکار یا زیرسوال بردن هولوکاست، نشانه حمایت از نازی ها قلمداد شود پس انکار ادعای ما که گفتیم در حمله مغول ها به ایران، شش میلیون نفر از افراد یکی از اقوام ایرانی زنده به گور و کشته شدند نیز حمایت از مغول هاست! بنابراین کسی حق ندارد ادعای ما را نیز انکار کند چون همانقدر که صهیونیست ها در رابطه با ادعایشان سند دارند ما هم داریم! و اگر صهیونیست ها می توانند با یک ادعا ، فلسطین را مطالبه کنند پس ما هم می توانیم با ادعایی شبیه آن، پاریس یا لندن یا واشنگتن را مطالبه کنیم!


 صهیونیسم جهانی با ادعای « آزادی بیان» به همه مقدسات و پیامبران الهی و بالاخص وجود مقدس حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم اهانت می کند.


اگر توهین به مقدسات ادیان آسمانی و پیامبران الهی نشانه « آزادی بیان است» چرا حرف زدن در مورد یک حادثه تاریخی که توسط اندیشمندان و مورخان اروپایی نیز زیرسوال رفته و آن را افسانه ای بیش نمی دانند باید ممنوع باشد؟

وقتی مورخان اروپایی هم هولوکاست را انکار می کنند مگر ما طرفدار صهیونیست ها و کاسه داغ تر از آش هستیم که آن را زیر سوال نبریم؟

لذا در راستای « آزادی بیان» مورد ادعای غربی ها ، فقط چند کاریکاتور و انیمیشن هولوکاست را بازنشر می نماییم:
باید صرفا در راستای « آزادی بیان»، کاریکاتورهای هولوکاست را در شمار شش میلیون نسخه (به عدد ادعایی هولوکاست) در نشریات اروپایی و به چند زبان (بالاخص زبان عبری) منتشر کنند!

 قسمت اول انیمیشن هولوکاست

 قسمت دوم انیمیشن هولوکاست

 قسمت سوم انیمیشن هولوکاست

 قسمت چهارم انیمیشن هولوکاست

 قسمت پنجم انیمیشن هولوکاست

 قسمت ششم انیمیشن هولوکاست

 قسمت هفتم انیمیشن هولوکاست

 قسمت هشتم انیمیشن هولوکاست

 قسمت نهم انیمیشن هولوکاست

 قسمت دهم انیمیشن هولوکاست

 












ارسال نظر

آخرین اخبار