واکنش مردم به اظهارات انتقادی ترکان از آخوندی؛

شماری از متقاضیان مسکن مهر در واکنش به دفاع دیرهنگام مشاور رئیس‌جمهوری از مسکن مهر به روحانی توصیه کردند اعتبار خود را فدای وزیر راه نکند.یادآوری وعده‌های انتخاباتی،بی‌تدبیری در مسکن مهر، قورمه‌سبزی و... از جمله مسائل مورد توجه متقاضیان است.

آقای رئیس‌جمهور اعتبار خود را فدای وزیر راه نکنید

به گزارش گلستان24، دیروز گزارشی با عنوان "مسکن مهر، دیگر مزخرف نیست، انتخابات نزدیک شد" در خبرگزاری تسنیم منتشر و در‌ آن به اظهارات اکبر ترکان مشاور رئیس‌جمهوری درباره مسکن مهر پرداخته شد. شماری از متقاضیان مسکن مهر به این مطلب واکنش نشان داده و در ذیل آن نظراتی را درج کردند. نظراتی که حاوی توصیه‌هایی به رئیس‌جمهوری درباره عمل به وعده‌ها و نزدیک بودن انتخابات دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری است.

یکی از متقاضیان مسکن مهر در یکی از نظرات نقبی به سخنان رئیس‌جمهوری در مردادماه 92 زده و فراموش کردن دوران تخریبها به نقل از روحانی را یادآوری کرده است. متقاضی دیگری اشاره ای مستقیم به فیشهای نجومی کرده و اظهارات چند وقت پیش مشاوری رئیس‌جمهوری درباره "آبگوشت" را به باد انتقاد گرفته است.

در ادامه تعدادی از نظرات متقاضیان مسکن مهر می‌آید؛

مسکن مهر مجموعه ای از ناتوانی و بی تدبیری و خیانت است بگذارید دست و پا بزنند و چهارتا پیچ مانده ی آخر این پیچ را سفت کنند البته نخواهند توانست.

دولت تبخیر و ناامیدی با سیاهنمایی از دولت قبل و بازی با برجام باعث تحمیل هزینه های سنگین به همه مردم به خصوص قشر کم درآمد جامعه و متقاضیان مسکن مهر شده است این درسی شود برای ملت ما که به هر کس و ناکسی رای ندهند.

سالاری-کاش با این مردم فهیم اینطور رفتار نمی‌شد، اینطور زندگی مردم به سخره گرفته نمی‌شدند که هر وقت قرار بر یک رخداد ملی هست کمی به ظاهر به رفتار مردم توجه می‌شود و بعد مردم رها می‌شوند برای 4 سال. کاش مردم هم مهم بودند کاش خانه دار شدن مردم مهم تر از صنعت خودرو سازی بود.

علی- سلام بر دوستان خبرگزاری تسنیم می‌خواهم یادی از فرمایش امام راحل کنم خواهشا بیاد ما کوخ نشینان باشید چون با کم کاری دولتمردان این دولت کانون خانواده ما مسکن مهری‌ها داره از هم می‌پاشد

با سلام و تشکر از خبرگزاری تسنیم پس از 4 سال که تمام و کمال آورده خود را تکمیل نموده ایم بایستی واحدها تکمیل می‌شد هزینه های زیر بنایی و رو بنایی برعهده متقاضی نیست چرا با پرداخت سهم متقاضی هنوز پیشرفت فیزیکی پروژه مسکن مهر پردیس فاز 11 به 70 درصد هم نرسیده است.

حرف بس است لطفا کمی هم عمل....

ما به‌جای وزیر راه شرمنده بی خانمان شدن هموطنانی هستیم که به امید واهی مسکن مهر، دار و ندار خود را فروخته و در حلقوم بی انتهای شرکت عمران پردیس ریخته اند. ما را چه شده که با ادعای مسلمانی از حال برادران و خواهران دینی خود غافلیم؟ خدایا داد ما بی کسان را از بیدادگری بستان که حتی مسکن مهر هم برایشان سیاست بازی است.

با سلام خدمت بزرگواران تسنیم وعرض خسته نباشید, مایلم از آقای آخوندی بپرسم:می‌شود آمار خانه هایی که برای قشر محروم ساخته اید ارایه دهید؟البته همه میدانند مسکن مهری که نصف کارش در دولت پیش انجام شده بود را حتی یکقدم جلو نبردید!

محمد- عجب! بالاخره یک کلام از مادر عروس هم شنیدیم فقط مانده کلید افتتاح شدن که آنهم حاج محمود که برگشت به ما می‌دهد. ما از این دولت تحقیر و تشدید! چیزی ندیدیم.

با عرض سلام خدمت عزیزان تسنیم که ندای مظلومیت ماقشرمحروم را انعاس میدهید, متذکر آقای آخوندی می‌شوم, مسکن مهر اگر بنظر شما فاجعه آمیز است,برای ما آخرین امیداست,که همه داراییمان را برسر آن گذاشتیم, ما مثل شما جناب وزیر آنقدر پول نداریم تاهرجا که خواستیم خانه بخریم!!!!

حسنی- یادش بخیر 28 خرداد 92 رئیس جمهور منتخب مردم جمله ای را بیان کرد: "دوران تخریبها و توهینها را باید برای همیشه از یاد ببریم." سئوال بنده از ایشان این است که این حجم از تخریبها علیه طرح مسکن مهر را چگونه از خاطر ببریم؟ شما که روزی ارائه گزارشهای واقعی به مردم را از وعده‌های خود در دولت یازدهم عنوان کرده و گفته بودید این دولت، دولت پاسخگو خواهد بود و گزارش‌هایش بر مبنای تبلیغات نیست بلکه بر مبنای تشریح واقعیت‌ها از تلخ و شیرین است. واقعا؟

واقعا اگر وزیر دنبال تکمیل و واگذاری مسکن مهر باشد دنبال انتقاد نمی‌رود و همواره با عمل کار را به اتمام می‌رساند.اگر وزیر اینطور که الان پیش می‌رود ادامه دهد مسکن مهر داستانی مثل داستان جاده تهران شمال را پیدا می‌کند.

پادشاهی در زمستان به نگهبان گفت:سردت نیست؟ گفت: عادت دارم گفت: می‌گویم برات لباس گرم بیاورندو فراموش کرد صبح جنازه نگهبان را دیدند که روی دیوار نوشته بود: به سرما عادت داشتم اما وعده لباس گرمت مرا از پای در آورد ...! مواظب وعده هایمان باشیم ... داستان مسکن مهر هم همین است.

خانی- با سلام. نمایندگان مجلس می‌خواهم از آقای آخوندی بپرسند در طول این سه سال به جز حرف های بیهوده چه کار مثبت انجام داده است؟ لطفا یکی از کارهایی که برای مردم انجام داده است را برای مردم بگویید.

فاطمه صادقی- باعرض سلام وخسته نباشید خدمت مسئولین محترم مسکن مهر پردیس فاز 11‍ من باشرایط مسکونی 30متری با دو بچه واجاره نشینی ومحصلی درخواست تحویل واحدم رو دارم بااعتراض افزایش قیمت وافزایش وام که اگر دست پُری داشتیم 100 در صد واحد آماده داخل تهران و وام دار وشرایطی می‌خریدیم خواهشا در مورد تحویل واحدها اقدام شود، شاید بچه های من هم بتوانند با آسایش راحت بخوابند و نخوردن سرشان به در و دیوار را تجربه کنند

وقتی مشاور ابوالمشاغل روحانی گفت تنها تخصص ایرانی که ارزش جهانی دارد قورمه سبزی و آبگوشت است باید منتظر نظریه گرانتر بودن ایجاد امکانات از قیمت زمین بودیم!!! اگر واقعا اهل محاسبه بودید که هزاران میلیارد از بیت المال را در غالب حقوقهای نجومی به باد نمی‌دادید حرفتان به اندازه همان 50درصدی که به روی کار آمدن شما رای دادند خریدار داشت! هنوز یادمان نرفته که با سکه های بیت المال در برنامه تلویزیونی چه افتضاحی به بار آوردید! بگذارید دهانمان بسته بماند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار