محبت سیدی، فعال فرهنگی شهرستان کلاله:

اولین باری نیست که جناب ظریف از این دست کار ها انجام می دهند، ایشان کاراهایشان را توجیه می کنند و می گویند که این یک موضوع دیپلماتیک است و ما مجبور بودیم که این کار را انجام دهیم.

اولین باری نیست که جناب ظریف از این کار ها انجام می دهند و میگویند این یک موضوع دیپلماتیک است

محبت سیدی، فعال فرهنگی شهرستان کلاله، در مصاحبه اختصاصی با گلستان 24، پیرامون موضوع قدم زدن وزیر امور خارجه کشورمان با وزیر امور خارجه آمریکا در خیابان های پاریس گفت:  به نظر من، پیاده روی آقای ظریف با جان کری، آن هم در برهه ای از زمان که به پیامبر اکرم (ص) مورد اهانت قرار گرفتند، در کشوری که از این اهانت و هتاکی حمایت شده است، کار خوبی نبود. بحث مسائل دیپلماتیک جداست و در آن شرایط می توانستند که آن کار را انجام ندهند.

 

zzzzz

وی با بیان این که اولین باری نیست که جناب ظریف از این دست کار ها انجام می دهند، افزود: ایشان کاراهایشان را توجیه می کنند و می گویند که این یک موضوع دیپلماتیک است و ما مجبور بودیم که این کار را انجام دهیم. ایشان هیچ اعتراضی به توهین های مجله فرانسوی به پیامبر اسلام (ص) نکردند، حداقل کاری که در آن شرایط میشد انجام دهند این بود که این کار را انجام نمی دادند و پیاده روی نمی کردند. در قضیه مرگ ملک عبدالله نیز، تسلیت رئیس جمهور و رفتن آقای ظریف به عربستان کار درستی نبود.

ssssssss

سیدی در پایان درباره نامه مقام معظم رهبری به جوانان گفت: نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکای شمالی میتواند با رواج اسلام هراسی در جهان و مرگ ملک عبد الله که برخی معقتدند می تواند یکی از نشانه های ظهور امام زمان (عج) باشد، مرتبط باشد، آن هم بعد از مسئله ای که در آن این گونه اسلام مظلوم واقع می شود. هر کس هر گونه که می تواند باید این نامه را باز نشر کند.

 

ارسال نظر

  • علی
    1

    ...

آخرین اخبار