در چند روز گذشته مقام معظم رهبری با دو پیام بسیار مهم و جریان ساز خود به جوانان اروپا و آمریکای شمالی و همچنین پیام به دانشجویان اروپا و بازتاب گسترده ی آن در سراسر جهان در نشریات دیداری و شنیداری غرب و شرق نشان دادند که ایران و رهبر مسلمین جهان همچنان نقشی موثر در جهت دهی و آگاه سازی مردم و به خصوص جوانانی که هنوز در مطامع و نفسانیات خود گرفتار نیامده اند دارد.

دهکده ی جهانی و کدخدای آن از منظر ما

به گزارش گلستان 24 وبلاگ نوشته های یک نفر

ایشان با مخاطب قرار دادن این قشر با توجه به روحیه حقیقت جویی و تحقیق پذیرشان سعی دارند تا در این هجمه ی سنگین غرب بر پیکره ی اسلام ناب محمدی و جو سازی های ناروا و مغرضانه و توهین های بی شرمانه به پیامبر رحمت و مهربانی اسلامی گرایی که در غرب با سرعتی افزون تر از قبل در حال حرکت است را با خیال خام خود متوقف کنند. را به سمت حقایق اصلی اسلام بدون هر گونه تفریط یا افراطی هدایت کنند. که همانا این منبع اصیل و دست نخورد قرآن می باشد و با گذشت سال ها و اعصار مختلف همان گونه که خداوند وعده داده است محافظ آن از هر گونه گزندی باشد. همچنان دست نخورده و بکر مانده است.

جوانانی که به فرموده ی ایشان " آینده‌ی ملّت و سرزمینتان را در دستان شما میبینم و نیز حسّ حقیقت‌جویی را در قلبهای شما زنده‌تر و هوشیارتر می‌یابم" و هنوز راه سیاست را از مسیر صداقت و درستی جدا نکرده اند. و توجه این قشر را به هجمه های که از دو دهه یپیش علیه اسلام آغاز شده تا اسلام هراسی را در میان آنان نهاده کنند جلب کرده ند. و این نسبت های ناروا را با واقعیت هایی همچون جنگ های صلیبی، جنگ های جهانی، استعمار و قتل و غارت مردم سرزمین های مختلف توسط اروپاییان و آمریکا مقاسیه فرموده اند.

#letter4u

در ادامه با طرح سوالاتی از جوانان در باره ی تاخیر در بیداری مردم غرب، جلوگیری از اطلاع رسانی سریع و صحیح، علت عدم دریافت اطلاعات از منابع اصلی اسلام و تکه بر رسانه های غربی و در آخر با خدمات بسیار اسلام و سابقه ی طولانی آن در علوم وپرورش اندیشمندان اعصار مختلف آنان را وادار به تحقیق و کسب اطلاعات صحیح ترغیب فرموده اند.

دومین پیام ایشان مربوط است به نشست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا که مضمون پیام ایشان به جوانان این است " دانش‌اندوزی را با اندیشه‌ورزی و این هر دو را با پرهیزگاری و پاکدامنی بیامیزید؛ در این‌صورت هیچ اندوخته‌ یی برای کشور با ثروت وجود جوانانی چون شما برابری نخواهد کرد" و باز ایشان جوانان حقیقت جو را به اندیشیدن با آگاهی و فریفته نشدن توسط سیاست های غرب توصیه می کنند.

این ابتکار عمل مقام معظم رهبری که با توجه به جریان سازی های اخیر پاریس و مجله ی هتاک چارلی هبدو توسط رژیم غاصب صهیونیستی و ایادی آن باعث ایجاد جوی نا مناسب علیه مسلمانان جهان شده بود و غرب شادمان از این پیروزی در پوست خود نمی گنجید، همچون آب سردی بر ما هها برنامه ریزی شبانه یشان. اینان که خود را کدخدا می خواندند و عده ای را هم شیفته ی خود کرده اند در این دهکده ی کوچک جهانی با اقدامی مواجحه شدند که به هیچ وجه انتظار آن رانداشتند.

اما این بار کمی به خود جنبیدند تا فکر تازه ای را عملی کنند از هفته ها پیش زمزمه هایی مبنی بر مرگ ملک عبدالله ورد زبان ها بود اما این خبر به صورت رسمی تایید نشده بود تا اینکه غرب خود را در تنگنایی میدید که می بایست هر جور شده خود را از آن خارج کند و آن رسمی کردن خبری بود که به ضعمشان می توانست ذهن مخاطبین را از آگاه سازی رهبر معظم ایران بازدارد. خبری که تا حدودی هم موفق بود.

وظیفه ی جوانان ایرانی نیز همین است کسب آگاهی و رجوع به منبع اصلی اسلام یعنی قرآن و فاصله گرفتن از هیاهوی غرب و رسانه های داخلی و خارجی که سعی در منحرف کردن اذهان و تغذیه مردم با اخبار غلط و هدف دار دارند.

ارسال نظر

آخرین اخبار