دبیر گفتمان روشنگری شجره خبیثه ملعونه:

دبیر گفتمان روشنگری شجره خبیثه ملعونه در استان گلستان گفت: خدمتگزاران آمریکا و رژیم صهیونیزم پروژه امنیت‌زدایی از حریم امن الهی را کلید زدند.

پروژه امنیت‌زدایی از حریم امن الهی را کلید زدند

به گزارش گلستان24، حسن مهقانی در نشست هم‎اندیشی و گفتمان روشنگری پیرامون فاجعه منا و جنایات آل سعود با عنوان شجره خبیثه ملعونه که در شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار کرد: شجره خبیثه ملعونه آل سعود و مدعیان خادمان شریفین لیاقت اداره حج را نداشته و ندارند.

وی حادثه‎ای که سال گذشته در سرزمین منا اتفاق افتاد را فاجعه‎ای بزرگ دانست و تصریح کرد: حادثه‌ای که در منا اتفاق افتاد یک فاجعه بزرگ بود که بیش از 7 هزار نفر از زائران بیت الهی لب تشنه و در بدترین شرایط لبیک‌گویان به شهادت رسیدند تا ثابت شود که شجره خبیثه ملعونه آل سعود و مدعیان خادمین شریفین لیاقت اداره حج را ندارند.

مهقانی با بیان اینکه خدمتگزاران آمریکا و رژیم صهیونیسم, پروژه امنیت‌زدایی از حریم امن الهی را کلید زدند، ابراز کرد: ابعاد سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اخلاقی فاجعه منا در آنجا گسترده است که پایانی بر آن متصور نیست.

چرا مراکز حقوق بشر آمریکایی برای شهادت 7 هزار نفر در خانه خدا صدایشان در نیامد

دبیر گفتمان روشنگری شجره خبیثه ملعونه در استان گلستان به چرایی سقوط جرثقیل در خانه خدا پرداخت و تبیین کرد: این اتفاق مصادف با 11 سپتامبر بود که ابهام فراوانی به دنبال داشت و شهادت و مصدومیت صدها نفر را منجر شد.

مهقانی یادآور شد: چرا هیچگونه اقدام مثبتی از سوی رژیم سفاک آل سعود مشاهده نشد و چرا مراکز حقوق بشر آمریکایی که برای ندای آقا سلطان‎ها اشک تمساح می‎ریزند برای فاجعه عظیم انسانی شهادت 7 هزار نفر در خانه خدا صدایشان در نیامد.

وی افزود: به جز ایران اسلامی که به مدد هشدار و روشنفکری مقام معظم رهبری، ستون‎های کاخ‎های رژیم سفاک سعودی را به لرزه انداخت شاهد سکوت مدعیان حقوق بشر بودیم، چرا رژیم سعودی لحظه‎ای از تصاویر حادثه منا را در اختیار مردم قرار نداد تا بی‎لیاقتی عربستان بیش از پیش نشان داده شود.

نهادهای حقوق بشری در مقابل بی‎تدبیری رژیم سفاک آل سعود ساکت شدند

دبیر گفتمان روشنگری شجره خبیثه ملعونه در استان گلستان اشاره کرد: چرا در خصوص پرداخت دیه افراد حادثه دیده اقدامی انجام نشد و کنوانسیون بین‎المللی و نهادهای حقوق بشری در مقابل بی‎تدبیری این رژیم سفاک ساکت شدند.

مهقانی گفت: امروز بر آن شدیم که دو نهاد تاثیرگذار نخبه اجتماعی، بسیجی و افرادی که می‎توانند موج و جریانی که نیاز است را ایجاد کنند گردهم آوریم.

انتهای پیام/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار