استاندار گلستان:

استاندار گلستان با تأکید بر همکاری بانک‌های استان برای تحقق طرح رفع موانع تولید گفت: پاشنه آشیل این مسئله در گرو همکاری بانک‎ها با واحدهای صنعتی است.

پاشنه آشیل رفع موانع تولید در گرو همکاری بانک‌ها با واحدهای صنعتی است

به گزارش گلستان24، حسن صادقلو عصر یکشنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گلستان، اظهار کرد: دولت به عنوان یکی از ارکان‎های نظام با جدیت تمام  طرح رفع موانع تولید را دنبال می‎کند چرا که این طرح نجات‎بخش کشور است و از سویی تأکید رهبر انقلاب اسلامی ایران حل مشکلات در بخش صنعت است که همه باید نسبت به تحقق فرمایش مقام معظم رهبری تلاش کنیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه شرایط هر روز رصد می‎شود و موضوعی به نام مانع برای اینکه بتوانیم از رکود و تحریم خارج شده و 60 درصد پیشرفت فیزیکی را به 100 درصد تبدیل کنیم وجود ندارد لازم  است در این راه همه تلاش خود را به کار ببرند.

پرونده‎های ارجاع شده به بانک‎ها برای دریافت تسهیلات تا 15 شهریور سال جاری تعیین تکلیف شوند

استاندار گلستان بیان کرد: برای حل مشکلات صنایع، باید مدت زمان مشخصی را تعیین کرد که پرونده‎های ارجاع شده به بانک‎ها برای دریافت تسهیلات تا 15 شهریور سال جاری تعیین تکلیف شوند هم چنین از زمان معرفی واحد تا پرداخت تسهیلات تقویم مشخصی وجود داشته باشد بر این اساس خارج از کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید باید مورد به مورد با مشتری و بانک نشست برگزار کنیم.

صادقلو خاطرنشان کرد: در سال اقدام و عمل مهر عدم همکاری چیز خوبی نیست که به واحدها و دستگاه‌های استان بخورد و برای رفع مشکلات باید همکاری لازم بین دستگاه‌های مربوط وجود داشته باشد.

انتهای پیام/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار