بنابر تاکیدات رهبری به استفاده متعصبانه از کالای داخلی، عمده تبلیغات تلویزیونی به کالاهای خارجی اختصاص یافت و حجم زیادی از سهم صادرات کم و به واردات افزوده شد.

ساندیس بخورید و با اسرائیل بجنگید!

به گزارش گلستان24، بنابر تاکیدات رهبری به استفاده متعصبانه از کالای داخلی، عمده تبلیغات تلویزیونی به کالاهای خارجی اختصاص یافت و حجم زیادی از سهم صادرات کم و به واردات افزوده شد. اما در این میان یک محصول ایرانی همچنان پرقوت به تولید ادامه می دهد. می گویند این محصول روی دست نمونه های خارجی بلند شده است و تاکنون بهتر از آن در هیچ جای جهان تولید نشده است. نام این محصول ساندیس است.

کارشناسان بهترین دانشگاه های دنیا گرد هم آمدند تا تحقیقاتی بر روی این نوشیدنی انجام بدهند و از ترکیبات این محصول مطلع شوند. این گروه که تاکنون نتوانسته اند حتی یک قطره از ساندیس ها را از نزدکی ببینند و بر روی آن آزمایش کنند، بر این عقیده اند که براساس مشاهدات عینی آنها طی چند سال اخیر، ساندیس حاوی نوعی ژن تقویت شده است که به محض ورود به بدن، ایرانی ها را انقلابی می کند.

این ساندیس ها در ایام خاصی همچون انتخابات و تظاهرات هابه تعداد نامحدود بین ایرانی ها توزیع می شود و مردم ایران با نوشیدن آن شور انقلابی پیدا می کنند!

مردم سرزمینهایی که بیداری اسلامی در آنجا رخ داده است با شنیدن این گزارشات از جمهوری اسلامی خواستند تا با خورن ساندیس به مبارزه با اسرائیل بروند.

ایران هم طی پیامی نوید فتح اسرائیل و جهانی پر از صلح را مخابره کرد. و همچنین اظهار داشت که فتح اسرائیل از خوردن ساندیس هم راحت تر است!

آرایش نظامی ایران در جنگ با اسرائیل بدین شرح است:

با اتوبوس تهران می رویم از آنجا هم با مترو به فرودگاه امام و بعد دربست تا اسرائیل می رویم. در راه جعبه های مهمات بین مسافرین توزیع می شود که حاوی سلاح کشتارتروریست ساندیسی  و عینک آفتابی برای آفتابگیری بعد از جنگ است.

به همین راحتی اسرائیل با خاک  یکسان می شود و دنیا از شرش خلاص خواهد شد. آمریکا هم اگر بخواهد بعد از این باز هم از گزینه های روی میز و زیر میزش حرف بزند سر و کارش با ساندیس خورهای ایرانی است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

آخرین اخبار