در جلسه عصر امروز

جلسه شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان عصر امروز برگزار و عارف به عنوان رئیس موقت این شورا انتخاب شد.

عارف رئیس شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان

به گزارش گلستان24،اولین جلسه شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با سازوکار جدید عصر امروز(12 مهر) با حضور اعضا تشکیل جلسه داد.

در این جلسه هیئت رئیسه موقت تا زمان تدوین آیین‌نامه شورا عالی سیاست‌گذاری انتخاب شدند. محمدرضا عارف رییس شورای عالی سیاست‌گذاری، رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات نائب رییس و ژاله فرامرزیان به‌عنوان دبیر شورا مشخص شدند.

همچنین رئیس دولت اصلاحات قبل از تشکیل جلسه امروز در نامه‌ای به محمدرضا عارف از سه چهره جدید شورای سیاست‌گذاری رونمایی کرد. این سه نفر که اعضای حقیقی و غیرحزبی شورای سیاست‌گذاری هستند عبارت‌اند از مصطفی معین وزیر علوم دولت اصلاحات، محمدسلامتی وزیر پیشین کشاورزی و دبیرکل حزب منحله سازمان مجاهدین انقلاب و ابوالقاسم سرحدی زاده وزیر کار و امور اجتماعی در دولت چهارم.

به گزارش تسنیم، شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در آستانه انتخابات مجلس دهم با حضور نمایندگان احزاب اصلاح‌طلب و برخی چهره‌های غیرحزبی عضو این جناح سیاسی تشکیل شد تا برای انتخابات مجلس و نحوه ورود اصلاح‌طلبان برنامه‌ریزی کند اما با این حال برخی چهره‌ها و احزاب اصلاح‌طلب به کارکرد این شورا انتقادات جدی دارند.

پس از پایان انتخابات دور دوم مجلس دهم، این شورا به حالت تعلیق درآمد تا اینکه در اواخر مردادماه سال جاری تشکیل جلسه داد و کمیته‌ای برای بررسی اصلاح ساختارها و ترکیب جدید شورای عالی اصلاح‌طلبان تشکیل شد.

به تازگی جمعی از احزاب اصلاح‌طلب متشکل از مجمع نیروهای خط امام(ره) ــ حزب اعتماد ملی ــ حزب مردم‌سالاری ــ حزب اراده ملت ایران ــ مجمع دانش‌آموختگان ایران اسلامی ــ انجمن اسلامی مهندسان ایران و حزب وحدت و همکاری ملی با انتشار بیانیه‌ای مأموریت شورای سیاست‌گذاری انتخاباتی را پایان‌یافته دانستند و تأکید کردند که ادامه فعالیت این شورا بلاموضوع است.

منبع:تسنیم

 

ارسال نظر

آخرین اخبار