گلستان24 گزارش می دهد؛

سخنگوی شورای نگهبان با انتشار مطلبی در کانال تلگامی خود، تاکید کرد که دقت در بندهای ۱۸گانه سیاست‌های کلی انتخابات نشان از دوراندیشی رهبر معظم انقلاب دارد.

دیدگاه دکتر کدخدایی درباره ابلاغ سیاست های کلی انتخابات از سوی رهبری

به گزارش گلستان24، سخنگوی شورای نگهبان با انتشار مطلبی در کانال تلگامی خود، تاکید کرد که دقت در بندهای ۱۸گانه سیاست‌های کلی انتخابات نشان از دوراندیشی رهبر معظم انقلاب دارد.

عباسعلی کدخدایی در این نوشته بیان کرد: امروز سیاست‌های کلی انتخابات از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی ابلاغ شد. دقت در بندهای ۱۸ گانه این سیاست‌ها نشان از دوراندیشی رهبر معظم انقلاب دارد که در زمانی که نظام انتخاباتی کشور در حال از دست دادن کارآمدی خود بود، با تدوین و ابلاغ به‌موقع این سیاست‌ها راه روشن کشور در پیشرفت‌های سیاسی را فراهم کردند.

اینک وظیفه دستگاه‌های مربوط است تا با تدوین به موقع و دقیق قوانین و مقررات مورد نیاز، نهاد‌های مجری و ناظر را در اجرای صحیح این سیاست‌ها یاری رسانند.

شورای نگهبان نیز با اتخاذ تدابیر لازم در انجام وظایف قانونی خود و جهت هر چه بهتر اجرا شدن سیاست‌های ابلاغی انتخابات تلاش خواهد کرد تا گام‌های اساسی جهت افزایش مشارکت آگاهانه و به‌منظور ثبات و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی بردارد.

 

منبع: ایلنا

ارسال نظر

آخرین اخبار