حمید رضا بهمن نژاد تحلیل گر مسائل سیاسی:

یکی از ویژه گی های استکبار خود برتربینی است، وقتی این خود برتر بینی حاصل شود، آن فرد خودش را در همه کارهای دیگران دخالت میدهد، و چون خود را برتر میدان می داند، تمایل به دست گرفتن امور را دارد.

در حال حاضر مصداق کامل استکبار دولت امریکا است/ مستکبرین به هیچ عنوان حق را نمی پذیرند

 به گزارش گلستان24، حمید رضا بهمن نژاد تحلیل گر مسائل سیاسی دهم آبان در نشست خبری که به همت تشکل های دانش اموزی برگزار شده بود در بین دانش آموزان با بیان سوال از واژه استکبار اظهار کرد: واژه ستکبار 48 بار در قرآن کریم آمده که در چهار مورد خطاب به شیطان و 44 بار خطاب به انسان، این نشانگر اهمیت استکبار است.

حمید رضا بهمن نژاد

بهمن نژاد با اشاره به معنای اصلاحی استکبار تصریح کرد: در اصطلاح استکبار به معنای قدرت تفسیر شده است، ایستادگی در برابر حق و قبول نکردن واقعیت، در حال حاضر مصداق کامل استکبار دولت امریکا است.

تحلیل گر مسائل سیاسی ادامه داد: زمانی که خداوند به فرشتگان دستور داد به انسان سجده کنید، و شیطان از آن خودداری کرد، ریشه سجده نکردن هم استکبار بوده است، اگر شیطان مغرور و متکبر نبود حتماً سجده میکرد.

وی با اشاره به شاخصه های مهم استکبار تاکید کرد: یکی از ویژه گی های استکبار خود برتربینی است، وقتی این خود برتر بینی حاصل شود، آن فرد خودش را در همه کارهای دیگران دخالت میدهد، و چون خود را برتر میدان می داند، تمایل به دست گرفتن امور را دارد.

بهمن نژاد شاخصه های دیگر از استکبار را حق ناپذیری دانست و افزود:  مستکبرین به هیچ عنوان حق را نمی پذیرند، در مسأله انژی هسته ای هم این را ثابت کرده اند، با ورود به تمام مسائل هسته ای ما، از تمام تجهیزات ما با خبر شده اند ولی هیچ گاه کوتاه نیامدند.

این تحلیل گر سیاسی تصیح کرد: شاخصه سوم استکبار این است که مستکبرین با رفتار فریبکارانه میخواهند  خود را صالح جلوه دهند، رفتار فریب کارانه خود را طوری انجام میدهند که گویی به صلاح مان است ولی در واقع میخواهند به ما ضربه بزنند، زمانی که حضرت آدم و حوا از بهشت رانده شدند به خاطر رفتار فریبکارانه ای بود که شیطان داشت.

وی آخرین ویژگی استکبار را مجاز داستن جنایات در کشور خودشان بیان کرد و خاطر نشان کرد: یکی دیگر از ویژگی استکبار مجاز دانست جنایات حتی در ملت های خودشان است، دولت امریکا زمانی که بخواهد به سیاه پوستان و سرخ پوستان حمله کرده و آنان را از بین می برد، این در صورتی است که این جنایات را حتی یک کودک هم نمی پذیرد.

بهمن نژاد تاکید کرد: دولت امریکا بعد از انجام جنایات سریعاً آنرا توجیح میکند، و بعد از انجام بزرگترین جنایاتشان در پی توجیح آن هستند، حتی بعد از بزرگترین حمله امریکا در هیروشیما و ناکازاکی ژاپن، هم توجیح آورده بودند.

این تحلیل گر سیاسی افزود: در حال حاضر هم امریکا دست از استکبار نکشیده و در حال تخریب سیمای اسلام و مسلمانان است، امریکا با انتشار ویروس فان وکس میخواهند روحیه و انرژی ما برای عبادت را بگیرند، با انتشار این ویروس انسان سست و بی رمق شده و هیچ انرژی برای انجام عبادت های مذهبی ندارد، شاید در حادثه منا از این نوع ویروس استفاده شده باشد.

وی ادامه داد: بر اساس مستندات اعلامی پروژه فان وکس، ویروس خاص ساخته شده پس از ورود به بدن قربانی که در واقع می‌تواند هر یک از مسلمانان در کشورهای مختلف باشند. به‌روی ژن "VMAT2" این افراد تأثیراتی می‌گذارد و سبب می‌شود یک فرد افراطی مذهبی به یک فرد عادی (غیرمذهبی) تبدیل شود و یا به‌عبارت ساده‌تر، سطح اعتقادات این افراد دستخوش تغییرات ملموس شده و ریشه برخی باورهای دینی در فرد قربانی، خشکانده شود.

 

ارسال نظر

  • ali
    0

    انصافتون کجا رفته
    این خبر مگه تولیدی خودتون بوده که به اسم خودتون تموم میکنین؟؟؟؟

آخرین اخبار