"سید صادق الشرفی" :

یک کارشناس یمنی تاکید کرد که در مرحله بعد موشک‌های ارتش و کمیته‌های مردمی به ریاض و فراتر از آن خواهند رسید.

موشک‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به ریاض خواهند رسید

به گزارش گلستان24، "سید صادق الشرفی" کارشناس مسائل سیاسی یمنی با تاکید بر شکست سعودی ها و قدرت یافتن ملت یمن گفت: با بررسی جنگ علیه یمن از ابتدا تا کنون می توان دریافت که سعودی ها هدف مشخصی را در یمن دنبال نمی کنند بلکه درحقیقت در حال خدمتگذاری استکبار جهانی است، یمنی ها به دلیل تمرد علیه اراده ی آمریکا و استکبار جهانی توسط سعودی ها بمباران می شوند، آمریکایی ها احساس کردند که ملت یمن علیه منافعشان در منطقه حرکت می کنند.

موشک‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به ریاض خواهند رسید

وی ادامه داد: نه سعودی ها و نه امارات و نه هیچ یک از کشورهای عربی شرکت کننده در جنگ علیه یمن از این جنگ سودی نمی برند بلکه سود واقعی عاید رژیم صهیونیستی و آمریکا می شود. اماراتی ها و عربستانی ها با پشتیبانی آمریکا به سواحل یمن چشم طمع دوخته و قصد دارند کنترل آنها را در دست بگیرند.

او همچنین توضیح داد: با طولانی تر شدن زمان جنگ و افزایش حجم جنایت های دشمن به طور حتم ملت یمن نیز قدرتمند تر از گذشته خواهد شد زیرا جنگ باعث قدرتمند تر شدن کشورهایی که مورد تجاوز قرار گرفته اند خواهد شد. همانطور که از ابتدای جنگ مشاهده کردید ملت یمن همواره توانایی های نظامی  خود را افزایش و دامنه ی عملیات نظامی علیه دشمن راگسترش داده است.

سید صادق الشرفی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: نیروهای یمنی همچنین توانایی های موشکی خود را افزایش داده اند، جنگ علیه یمن برای دشمن به چندین مرحله تقسیم میشود که با گذشتن از هر مرحله وضعیت سعودی ها خطرناک تر و پیچیده تر می شود و نیروهای یمنی قدرتمند تر می شوند. موشک های ارتش و کمیته های مردمی به جده رسیده اند و ممکن است پس از آن به ریاض و فراتر از ریاض و همچنین به دبی و نقاط حساس دیگری برسند.

او تاکید کرد: به طور حتم توازن قدرت در حال تغییر است و دشمن در برابر یمنی ها متحمل شکست های سنگینی می شود، سعودی ها به سمت فروپاشی و سقوط کامل پیش می روند در حالی که ملت یمن به سوی پیروزی و قدرتند شدن در زمینه های نظامی و دفاعی پیش می رود.

وی همچنین گفت: مطرح شدن ادعای هدف قرار دادن مکه مکرمه از سوی یمنی ها نشان دهنده ی هراس سعودی ها از پایان دوران هیمنه  بر یمن است، آنها تلاش می کنند از این طریق احساسات مسلمانان علیه یمن ها را تحریک کنند. از ابتدای جنگ سعودی ها دم از مقدسات و احتمال حمله به مکه و مدینه می زدند و بر اساس اطلاعات و گزارشهای موجود عربستان سعی می کرد به این واسطه بر تعداد هم پیمانانش بیافزاید و کشورهای اسلامی را با خود همراه کنند.

این کارشناس یمنی در همین رابطه ادامه داد: اما کشورهای اسلامی به حقیقت ماجرا پی برده اند، یمنی ها مسلمان هستند و از مکه و مدینه که شهرهای مقدسی هستند محافظت خواهند کرد و تلاش می کنند تا جنگ را از این شهرها دور کنند، کشورهای اسلامی می دانند که یمنی ها بیش از سعودی ها از مقدسات محافظت خواهند کرد. سعودی ها حتی در این شهرهای مقدس خون مسلمانان را می ریزند.

وی در پایان گفت: تاکید می کنم که تلاش برای تحریک احساسات مسلمانان به واسطه ی مطرح کردن ادعاهایی همچون هدف قرار دادن مکه مکرمه نیز همچون سایر اقدامات سعودی ها شکست خواهد خورد. ائتلافی که سعودی ها ان را تشکیل داده و به نام آن صحبت می کردند فروپاشیده است، مغرب و مصر و چندین کشور دیگر از این ائتلاف خارج شدند.
منبع : تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار