یادداشتی به قلم مهدی محمدی؛

مهدی محمدی کارشناس مسائل سیاسی و از اعضای سابق دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی مطلبی را با عنوان «مختصر عقلی هم برای مردم قائل باشید!» در کانال تلگرامی اش منتشر کرد.

دولت بهتر است مختصر عقلی هم برای مردم قائل باشد!

به گزارش گلستان24، مهدی محمدی کارشناس مسائل سیاسی و از اعضای سابق دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی مطلبی را با عنوان «مختصر عقلی هم برای مردم قائل باشید!» در کانال تلگرامی اش منتشر کرد.


وی نوشت:

موقع نشناسی گرفتاری بدی است. وقتی مردم تازه لذت امنیت در سایه موشک و اسلحه را چشیده اند و می بینند که هزار کیلومتر آن طرف تر چگونه انسان ها را چون گوسفندان سر می برند، شما علیه موشک و اسلحه حرف می زنید. وقتی امریکا در اوج گرفتاری و درماندگی در منطقه است، شما به دنبال توافق با امریکا می گردید. وقتی جوان ها کم و بیش کار داشتند شما دنبال برجام بودید و حالا که کارشان را در دولت شما از دست داده اند، حرف از اشتغال می زنید. وقتی باید حرف منتقدان را گوش می کردید آنها را به جهنم حواله دادید و حال که پای رفقایتان به میان آمده از "قلم های شکسته و دهان های بسته" حرف می زنید. آن هنگام که کشور به دور زدن تحریم نیاز داشت نامش را گذاشتید "کاسبی" و حالا که خود در مانده اید می گویید فساد را بزرگ نکنید. پول در آوردن از دلار فروشی به بانک مرکزی یک روزی نامش جنایت اقتصادی بود و حالا شده "پرداخت بدهی بانک ها"...

بگذریم. مختصر عقلی هم برای مردم قائل باشید!


انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار