چندی پیش یکی از تازه به دوران رسیده های یکی از شهرستان های استان که همین سال گذشته که اسمی از فرماندار شدنش در فلان شهر مطرح گردید و در نقد انتصاب او حقیقت خاستگاه و مختصات انحرافی او افشا گردید از رزمنده و ایثارگر بودن خود سخن گفت!

مدعیان امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) پرچم یزید بر دوش می کشند!

محمد حیدری کارشناس مسائل سیاسی استان گلستان مطلبی برای سایت ارسال کرده که می خوانیم :

به گزارش گلستان 24، از کودکی و در گهواره آموختیم که آن مرد آمد ، آن مرد با انقلاب اسلامی آمد ، آن مرد با بیان صادق و منطق اسلام ناب محمدی آمد ، آن مرد اصول و آرمانهایی مقدس دارد ؛ که صدها هزار نفر برای آن از آغاز نهضت تاکنون جان دادند و صدها هزار نفر برای آن جانباز و مجروح شده اند و هنوز نهضت به علمداری مردی از تبار« قمر بنی روح الله» در همان راه و همان مرام و همان اصول و آرمانها پیموده می شود.

داستان آن مردی که در گهواره ها مشق می کردیم ؛ امروز در آئینه این مرد برای رویش های نوین انقلاب اسلامی ، الگوی هر حرکت انقلابی است.

این داستان و راستان انقلاب اسلامی؛سرمشق و سرخط هر صفحه ای از صفحات پر فراز و نشیب  زندگی انقلابی ابنای این امام و رهبری در هر زمان و مکانی خواهد بود.ادامه سخن از این حقیقت جاودان و ماندگار انقلاب اسلامی برای نسل های کنونی نیست ؛ سخن از نمایش ها و ترسیم های کاریکاتوری مضحک از انقلاب اسلامی و اصول و آرمان های آن از سوی مدعیان پیشتازی و پیشکسوتی انقلاب اسلامی و عرصه دفاع مقدس و دیگر عرصه های حق علیه باطل است که امروز یکی پس از دیگری پرده از حقیقت!

آمدن مردی با شعارهای سیاست ورزانه! و سبد و داس های آغشته به فتنه 88 ، منطق اسلام آمریکایی - انگلیس - که توهین و تحقیر مایه اصلی آن است - در أَشِدَّاءُ عَلَى المومنین و متقین و رُحَمَاءُ بَيْنَ کفار و مشرکین و منافقین بر می دارد.

2

امسال در بهار انقلاب اسلامی ، ماراتن هجمه به اصول و آرمان های آن مردان راستین و شهدا با شلیک مستقیم به عقل صدها هزار جانباز انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس و دیگر عرصه های جهاد و شهادت آغاز می شود.

عقلی که در طول نهضت و 36 سال گذشته سلامت و صحت خود را در سرافرازی روز افزون این ملت و کشور در سایه باور و التزام عملی به اصول و آرمانهای انقلاب اسلامی درتمام عرصه ها به نمایش عموم گذاشته است و حیرت و اعجاب همگان را برانگیخته است .

عاقل کسی است که در 8 سال جنگ تحمیل بر ابای شکلاتی اش خراشی نیفتد

این را باید از این مدعیان پیشکسوتی باید پرسید که شما را چه شد! و کجا و در پناه که بودید که در اوج سفاکی رژیم پهلوی و تجاوز رژیم صدام حتی کوچک ترین خراشی بر ابا و قبای سرخ و شکلاتی شما نیفتاد ؟ می گویند این از فضل و برکت عقل و عقلانیت آنان است ! کدام عقل ؟ همان عقلی که با معاش عیش زده شما که در تجمل و تجمل گرایی با اشراف زده گی گره خورده است ؟ ما را با این عقل عیش زده، به شاخص و ملاک سیره امام و تمام شهد ا، کاری نیست و از آن برائت می جوییم.

اگر فقدان این عقل در این بدن ناقص ما نقص و جنون است ما در این راه مجنون امام بودن را بر هر عقلانیتی ترجیح می دهیم ؛ عقلانیتی که در آوردگاه شعب ابی طالب عصر ما قدرت غلط گیری از املای سران کفر را نداشته و ندارد . خرسندیم که در زیر رگبار توهین و تحقیرها و تمام افتراهای مزورانه شما تا کنون مقاومت کرده ایم تا نه مدیون امام و شهدا شویم و نه مدیون یک ملت و تاریخ یک سرزمین.

روحانیون متحجری در کلام و وصیت نامه امام خمینی(ره) چه کسانی هستند ؟

در میانه این ماراتن ضد ایران و ایرانی در تاختن بر پیکره اصول و آرمانهای حسینی خمینی عزیز و شهدای کربلای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ، مدعیان نسبت به امام که در فتنه 88 لگد مال شدن اصول و آرمانهای امام را با هم سفره گان خود دیدند و دم نیاوردند و آتش زدن عکس امام و رهبری را دیدند و خم به ابرو نیاوردند و با آهنگ نواخته شده «مردان خداجوی » پرده یار و یاوران یار را دريدند! و هم آواز و هم رقص گرگ ها و شغال ها شدند ؛

در همین ایام از راز و رمز بیانات آن مرد راستین از« تحجر و تحجرگرایی » سخن  به میان می آورند و نمی گویند این روحانیون متحجری که در کلام امام خمینی و وصیت نامه الهی و سیاسی او از آنان به برانداز نظام جمهوری اسلامی یاد شده اند چه کسانی هستند ؟

همانان که در کلام الهی امام هیچ طرفی از این غلط کاری ها همچون سالهای 78 و 88 نبستند! این روحانیون برانداز در کدام جریان سیاسی قرار دارند ؟ این نعل های وارونه که بر اسب های این مرد به اسم راه آن داستان و راستان زده شده است به پرتگاه همان فتنه ای خواهد رفت که حقیقت آن بر عالم و آدم آشکار گشته است.

فریاد الامان برای پرچم یزیدیان در رسمی ترین جلسات گرامیداشت انقلاب اسلامی

در ادامه این ماراتن چندی پیش یکی از تازه به دوران رسیده های یکی از شهرستان های استان که همین سال گذشته که اسمی از فرماندار شدنش در فلان شهر مطرح گردید و در نقد انتصاب او حقیقت خاستگاه و مختصات انحرافی او افشا گردید از رزمنده و ایثارگر بودن خود سخن گفت! اما آنان را چه شد که امروز عَلَم رزمنده و ایثارگری ادعایی خود را بر زمین نهاده اند و حافظ پرچم و پرچمدار یزیدیان زمان شده اند که نقطه نقطه این پرچم به خون مسلمانان جهان و آزاده ترین انسانها در 5قرن و اندی اخیر آغشته است؟

و فریاد الامان و الامان برای این پرچم در رسمی ترین جلسات گرامیداشت انقلاب اسلامی سر می دهند ؟ و با وجود نصیحت به اصلاح این سخنان ، طمع گندم ری آنان را به عکس یادگاری گرفتن با پرچم یزید بن معاویه هنوز واداشته است ؟

u062Cu0627u0646u0628u0627u0632u0627u0646 u0631u0627u063257

بخدا قسم که همانطور که مولی مان گفت این گندم و نانی که از آن برای خود و دوستان خود پخته اید وفا نخواهد کرد و بزودی آثار آن را در زندگی فردی و اجتماعی خودتان خواهید دید.

گمان ما بر این بود این انحراف یک اتفاق بوده است اما امروز وقتی دیدیم یک « گندم ری خورده » ای دیگر در نقطه ای دیگر به شهدا و جانبازان تاخته است ! آنرا اتفاق و اجماع برای انحراف و دامن زدن به انحرافات دانستیم.

این چه مرامی است که به اسم شهید و ایثارگری بی سابقه ترین تشکیک ها و اهانت ها را  به ارزش ها و خانواده های شهدا روا می دارید ؟ و با تمسک به یک موضوع از سکه افتاده عصر ما یعنی سهمیه های دانشگاهی به خانواده های شهدا ، جانبازان و ایثارگران تاخته و آنرا را خیانت به کشور می دانید ؟ و پای را فراتر از این می گذارید که برخی از شهدا حتی شهید نشده اند !!! و اتفاقی روی مین رفته اند !!! و حتی در جنگ بوده اند اما شانس آورده اند و تیر به آنها اصابت نکرده است...؟!

این چه راهی است که این« گندم ری خورده » ها می روند و مشتی طمع ورز به محصول « گندم ری » در ماه ها و سالهای پیش رو به آن چشم دوخته اند و سکوت مرگ آنان را فراگرفته است ؟

« گندم ری » به اینان و شما وفا نخواهد کرد و به تجربه تاریخ ، خون این شهدا دامن این طمع ورزان را خواهد گرفت و چهره واقعی آنان را به زودی برملا خواهد کرد.

 

انتهای پیام /گلستان ما

ارسال نظر

  • مرکزگنبدکاووس2
    0

    با سلام. خبر جهت انتشار
    مسابقه اینترنتی انقلاب اسلامی
    لینک : http://guast.ir/%D9%85%D8%B9%D8%A7%D9%88%D9%86%D8%AA-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4%D8%AC%D9%88%DB%8C%DB%8C-%D9%81%D8%B1%D9%87%D9%86%DA%AF%DB%8C/%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D9%85%D8%B9%D8%A7%D9%88%D9%86%D8%AA-%D9%88-%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%DB%8C%D9%87-%D9%87%D8%A7/872-%D9%85%D8%B3%D8%A7%D8%A8%D9%82%D9%87-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA%DB%8C-%D8%A7%D9%86%D9%82%D9%84%D8%A7%D8%A8-%D8%A7%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85%DB%8C

  • ناشناس
    0

    تکلیف روحانی و هامیانش از ابتدا معلوم بود باید توجه داشت که ما در دام آنه نیفتیم

آخرین اخبار