حنظله گرزین:

سوال این است که بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری حقوق های نجومی (حرام خوران) بعد از ماه ها چرا بدون پیگیری مانده است؟

جناب آقای دکتر تربتی نژاد ، جای سوال است که شما نمایندگان ملت هستید یا وکیل الدوله..؟

نورمحمد تربتی نژاد

باسمه تعالی

جناب آقای دکتر تربتی نژاد

نماینده محترم مردم شریف گرگان وآق قلا در مجلس شورای اسلامی

باسلام

درپی بیانیه های متعدد حضرت عالی در مورد لغو سخنرانی علی مطهری و آقای دکتر محمود  صادقی نمایندگان شهرتهران نکاتی را به استحضار جنابعالی می رسانم.

مطلبی را که بنده اخیرا در مورد برخی  سوالات از شما نوشته ام با عکس العمل های مختلفی رو به رو گردیده که من خلاصه ای از مطالب را نوشتم.

سخن ما این است که نمایندگان مجلس و طرفدارانشان ، دو نماینده قبل مخصوصا آقای دکتر طاهری را ناکارآمد جلوه میدادند و این ظلمی بزرگ به مردم شریف گرگان بود. ظلمی که جزء عوام فریبی و سیاه نمایی و عدم صداقت چیزی نمی توان برآن نامید.برای من جای سوال است که شما نمایندگان ملت هستید یا وکیل الدوله..؟ آقای نبی هزارجریبی به دلیل عدم توان و ضعف همه جانبه روزه سکوت گرفته است و هر دو نماینده سکوت کرده اید. فقط چیزی که از این دو منتخب دیده ایم عکس گرفتن در کنار مسئولین و وزراست و اینها انگار کمبود شخصیت خود را با عکس گرفتن جبران میکنند یک بار هم که تربتی موضع گرفت شخصیتش را نشان داد و به قولی میگویند تا فرد سخن نگفته باشد عیب وهنرش نهفته باشد.

ما سوال میکنیم در طی این یک سال که چرخ هسته ای با پر کردن بتن در قلب راکتور متوقف گردیده چرخ زندگی مردم هم فلج شده نه تنها خدماتی ندیده اند بلکه بر هزینه های بدون درآمدشان افزوده تر شده است.. آیا شما نمایندگان محترم موضعی گرفته اید ؟

به عنوان مثال اینک که روزانه 4 میلیون بشکه نفت صادر میشود و به قول خودشان تحریم ها برداشته شده بار اخذ مالیات بردوش مردم  شهر و روستا ،کسبه و بازاری سنگینی میکند این چند هزار میلیارد اخذ مالیات از گرگان و گلستان به کجا رفته است ؟ پول برق از هر اشتراک چهار هزار تومان به دویست هزار تومان و اشتراک دو هزار تومان آب به هشتاد هزار تومان و اخذ وجه گاز از شش هزار تومان به سیصد هزار تومان و همچنین عدم خدمات بیمه های درمانی و عدم خدمات به بازنشستگان و بیماران صعب العلاج ،این مبالغ به کجا میرود؟؟ آیا شما بیانیه ای در حمایت از مردم ندارید؟

 سوال این است که بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری حقوق های نجومی (حرام خوران) بعد از ماه ها چرا بدون پیگیری مانده است؟

حوادث جاده ای و خسارت تصادفات به دلیل عدم اعتبار مورد نیاز برابر یک جنگ تمام عیار تلفات میگیرد.وهمچنین به دلیل سوء مدیریت در کنترل آلودگی هوا و حضور رییس سازمان محیط زیست در اوج آلودگی هوای پایتخت در سفر خارجی شما به عنوان مثلا نمایندگان ملت در حمایت از مردم آیا بیانیه ای داده اید ...؟ بیانیه پیش کش، اعتراضی کرده اید ...؟ آنهم نه... تذکر و ابراز همدردی چطور...؟

 رکود مرگبار، تورم و بیکاری افسار گسیخته باعث ناامیدی نسل جوان و تحصیلکرده و کاهش امنیت روانی شهروندان شده است شما به عنوان نمایندگان ملت چه راهکاری را پیشنهاد می کنید مگر شما با این وعده ها رای مردم حوزه انتخابیه تان را جذب نکرده اید ؟فیش های نجومی مدیران دولت اعتماد عمومی را خدشه دار کرده است ؛ آیا شما بیانیه ای داده اید و از حق مردم و نظام در مورد دست اندازی به بیت المال دفاعی کرده اید ؟بیش از 6 ماه از عمر نمایندگی شما گذشته است می خواهم بپرسم عملکرد شما نمایندگان لیست امید گلستان تا امروزچه بوده است ؟ بزرگترین مشکل استان ما اکنون تکصدایی  است  و شرایطی ایجاد نمیشود که مردم سوال کنند و نمایندگان پاسخ بگویند.آیا واقعا شما نماینده ملت هستید یا وکیل دولت ؟

 اینقدر بیکارشده اید که اوقاتی را که باید صرف دفاع از مردم گرگان و کشور کنید را صرف موضوعات پیش پا افتاده ای چون سخنرانی علی مطهری و محمود صادقی قرار داده اید؟؟ اگر واقعا درک درستی از اولویت های جامعه و کشور دارید موانع برخورد با حرام خوران نجومی و همچنین موانع اجرای اقتصاد مقاومتی و مشکل رکود و قاچاق را دغدغه خاطر خود قراردهید.

والسلام

حنظله گرزین

 

ارسال نظر

آخرین اخبار