در ماههای آخر دولت صورت می گیرد:

در روزهای اخیر اخبار موثقی مبنی بر تحرکات برخی دولتمردان گلستانی جهت استخدام برخی افراد مسئله دار ، آلوده به سیاست و بعضا حامی فتنه 88 در برخی ادارات استان حکایت دارد .

موج استخدام افراد مسئله دار و مرتبط با فتنه در استان گلستان

 در سال پایانی عمر دولت یازدهم ، برخی دولتمردان اینگونه تصور می کنند که دولت حسن روحانی 4 ساله است و باید در این ماههای آخر بار خود را ببندند .

به گزارش گلستان24 به نقل از گلستان ما در این راستا یکی از بهترین و موثرترین روشها برای ماندن در سیستم اداری ، استخدام نیروی های خطی و جناحی است تا بتوانند در مراحل بعدی به نفع این جریان درون سیستم دولت ، تلاش هایی را داشته باشند .

 فتنه در استان گلستان

در روزهای اخیر اخبار موثقی مبنی بر تحرکات برخی دولتمردان گلستانی جهت استخدام برخی افراد مسئله دار ، آلوده به سیاست و بعضا حامی فتنه 88 و بزنگاههای سیاسی در برخی ادارات استان حکایت دارد .

این می طلبد تا استانداری گلستان و سایر مجموعه های ذیربط با هوشیاری و دقت بیشتری حواسش به عدم ورود افراد مسئله دار به سیستم نظام اداری کشور و استان و از طرفی رعایت مرّ قانون باشد ، چرا که خود دولت استخدام را به دلیل نیروهای مازاد در ادارات و عدم تامین بار مالی ، ممنوع کرده است .

اینگونه تصور می شود که خون برخی سیاسیون از خون مردم رنگین تر است و در حالیکه استخدام برای جوانان تحصیلکرده ، پراستعداد و بیکار مردم فراهم نیست ، یک سری افراد به دلیل فعالیت در ستاد فلانی و جناح خاص امکان استخدام شدن برایش فراهم و هموار باشد .

تحرکات زیر نشان می دهد که چنین اقداماتی در استان گلستان در حال رخ دادن است :

1 -  ماجرای آزمون استخدامی پارک علم و فناوری گلستان ؛ که این استخدامی با حاشیه های زیادی همراه شد و حتی تا آستانه لغو آزمون و فراخوان هم پیش رفت .در ابتدا عنوان شد که سیاوش بسطامی "رابط جوان" استاندار و از جوانان فعال در شاخه سبز که دلداده برخی از سران فتنه است به همراه "فرزند" محمود ربیعی معاون اقتصادی و منابع انسانی استانداری گلستان از گزینه های جدی این استخدامی به شمار می رفتند .

حضور معنادار محمود ربیعی در پارک علم و فناوری گلستان و گفتگو با متولیان پارک در روز ثبت نام فرزندش و سیاوش بسطامی ، گواه خوبی بر این مساله است .

اما آخرین خبرها از راه یابی دو سه نفر ، از جمله بسطامی و فردی بنام "د" ( از هم محلی های مدیر مرتبط با این آزمون ) به مراحل پایانی فراخوان استخدامی پارک حکایت دارد .

2 – استانداری گلستان : در ماههای اخیر مهدی صفایی به عنوان مشاور جوان استاندار انتخاب شد . صفایی بر خلاف علی نصیبی نیروی وزارت کشور نبود لذا جریان اصلاح طلب برای استخدام وی این روزها فشار زیادی می آورد .

مهدی صفایی خواهر زاده محمد هاشم ( استاندار سابق) و عبدالسلام مهیمنی(مشاور استاندار فعلی) و از جوانان فعال اصلاح طلب طی سالیان اخیر بوده است .

نامبرده اخیرا هم با نیروهای مجمع امر به معروف و نهی از منکر گرگان به دلیل برخی رفتارها در مجتمع کاپری درگیر شده که منجر به بروز برخی حواشی شد .

در همین زمینه ، گفته می شود یکی از معاونین استانداری گلستان این روزها شدیدا دنبال به نتیجه رساندن وضعیت استخدامی مهدی صفایی در استانداری گلستان است تا بتواند در این ماههای آخر دولت راه او را در سیستم اداری باز و محکم کند .

3- جهاد کشاورزی : طبق شنیده های موثق ، غلامرضا حاتمی 40 ساله و عضو اصلاح طلب شورای شهر علی آباد کتول که تا بحال استخدام رسمی نبوده ، در پی برخی مناسبات خاص در سطح استان و کشور (!) اخیرا در جهاد کشاورزی علی آباد کتول جذب شده و چند هفته ای است که در قسمت امور اراضی آن سر کار می رود  .

حاتمی که فامیلی اولیه اش "کمر" بوده و بعدها به حاتمی تغییر داده ، یکی از اصلاح طلبان تندرو و افراطی استان به شمار می رود که از سال 94 تاکنون همچنان عضو مجمع مشورتی اصلاح طلبان گلستان است ، وی از اهالی دهنه محمد آباد کتول می باشد .

در این زمینه ، ممکن است موارد دیگری هم در مجموعه های دیگری در قالبهای مختلف در حال پیگیری و اقدام باشد که بر دامنه این قبیل تحرکات خاص می افزاید .

انتهای پیام /

 

ارسال نظر

آخرین اخبار