رئیس جمهور منتخب آمریکا، توافق هسته‌ای برجام را ابلهانه توصیف و از آن ابراز ناخرسندی کرد.

ترامپ: برجام، ابلهانه‌ترین توافقی است که دیده‌ام

به گزارش گلستان24، دونالد ترامپ در بخشی از مصاحبه اختصاصی با نشریه ساندی تایمز انگلیس به موضوع توافق هسته ای ایران اشاره کرد. ترامپ در این مصاحبه که پایگاه اینترنتی نشریه ساندی تایمز منتشر کرده است گفت: من نمی خواهم بگویم که قصد دارم با توافق (هسته ای) ایران چه کار کنم. من فقط نمی خواهم با کارتها بازی کنم. ببینید. من سیاستمدار نیستم.

ترامپ

من اینطور ظاهر نمی شوم که بگویم قصد دارم فلان کار را انجام بدهم یا می خواهم فلان کار را بکنم. من کاری را که باید بکنم انجام می دهم. اما به هرحال باید بگویم که از توافق ایران خرسند نیستم. به نظرمن، این توافق یکی از بدترین توافق نامه هایی است که تاکنون منعقد شده است.به نظرم، این توافق یکی از ابلهانه ترین توافق هایی است که تاکنون دیده ام که براساس آن، یکصد و پنجاه میلیارد دلار به چنین کشوری می دهید و یک میلیارد و هفتصد میلیون دلار پول نقد به آن می دهید. آیا تاحالا یکصد میلیون دلار را به شکل اسکناس های یکصد دلاری (به صورت یکجا) دیده اید؟ یک میلیارد و هفتصد میلیون دلار پول نقد، زیاد است. این پول با هواپیما منتقل شد. این پول با چندین هواپیما منتقل شد. وای! یک میلیارد و هفتصد میلیون دلار! من نمی فهمم! فکر می کنم این پول در حسابهای بانک های سوئیس است.

تاریخ مصرف ناتو به سر آمده است

دونالد ترامپ رئیس جمهور منتخب آمریکا در مصاحبه با یک روزنامه آلمانی گفت سازمان ناتو سازمانی است که تاریخ مصرف آن گذشته است.

مرکل اشتباه فاجعه باری درباره آوارگان مرتکب شد

وی همچنین گفت آنگلا مرکل صدراعظم آلمان با پذیرش تمام آوارگان مرتکب اشتباه فاجعه باری شد.

منبع: جام جم

ارسال نظر

آخرین اخبار