کشورهای معاند برای ایجاد ناامنی درکشور به حمایت از گروه ها تروریستی علیه کشور پرداخته اند و قصد تجزیه کشور را با ایجاد تفرقه دارند، و مردم ایران با وحدت خود جلوی اقدامات خصمانه انها را گرفته اند.

 عباسعلی اصفهانکلاتی؛ شهید امنیت و وحدت/وحدت قدرت مردم ایران در مقابله با استکبار

به گزارش پایگاه خبری گلستان 24: در این روز های که کشور ایران به  قدرت  منطقه تبدیل شده، و نظام جمهوری اسلامی  نفش بسزایی در تصمیم گیری های خاورمیانه دارد؛ کشور های معاند غربی در این صدد هستند که با نا امن کردن مرز های شرقی وغربی کشور ثبات و امنیت ایران را برهم بزنند؛ از همین رو بعضی از کشور های اروپایی،اسرائیل،امریکا،عربستان با حمایت و تجهیز گروه های تروریستی کوچک درپی نفوذ به خاک کشور و ایجاد اغتشاش و کشتار مردم هستند تا به این گونه اوضاع داخلی ایران را به مانند کشور های تروریست زده همسایه دچار کنند.

حضور نیرو های بومی در کنار نیروهای مسلح کشور تا به حال جلوی این دست درازی ها و نا امنی ها را گرفته است؛ در استان های سیستان وبلوچستان و کردستان مردم سنی و شیعه در کنار هم به مبارزه با تروریست هایی که قصد ورود به کشور را دارند می پردازند و در این راه شهدای زیادی را تقدیم این نظام کرده اند؛ که شهید عباسعلی اصفهانکلاتی،  از تیپ 45 رزمی مهندسی جوادالائمه (ع) استان گلستان که چند روز قبل در منطقه مرزی سروان در هنگام  مقابله با اشرار مسلح به شهادت رسید؛ ازجمله این پاسدران حریم ولایت وملت است.

برهم زدن وحدت بین مردم هم یک از شگرد های کشور های مستبد برای نابودی نظام کشور ها است و نمونه این وحدت شکنی ها درکشور های سوریه عراق دیده می شود؛ از همین رو مردم باید در حفظ وحدت و اتحاد بین خود کوشا باشند و نگذارند تبلیغات دشمنان خدشه ای به اتحادشان وارد کند.

نتیجه تصویری برای وحدت

 

اخوند عبدالغفور چرگزی مسئول سازمان تبلیغات درشهر اینچه برون ضمن تاکید بر حفظ وحدت بین مسلمانان در گفت گویی با خبرنگار ما گفت: علما و روحانیون تمام قشرها و ادیان کشور در قبل ازانقلاب و بعد ازانقلاب با اما خمینی (ره) بیعت داشتند و پیرور حضرت امام (ره)  بودند و این پیروی و اتحاد بین مردم بود؛ که انقلاب اسلامی به پشتوانه ان به پیروزی رسید.

او ادامه داد:به برکت وجود مقام معظم رهبری (مدظلعالی)  و نظام جهوری اسلامی ایران پیروان همه ادیان، حق و حقوق خود را از نظام دریافت میکنند واین امر به برکت  وجود عدالت بین اقوام و مذاهب گونان در کشوراست.

مسئول سازمان تبلیغات اینچه برون: با بیان این که برادران اهل تشیع و اهل تسنن هیچ اختلافی با یکدیگر ندارند اظهار کرد:امروز بیش از روز های دیگر کشور های معاند از جمله انگلیس درصدد نفوذ به کشور هستند، می خواهند با تبلیغات گسترده خود اتحاد بین مردم را از بین ببرند، ولی انها باید بدانند که برادران شیعه وسنی باهم برادرند وهیچ اختلافی با یکدیگر ندارند چرا که قران، پیامبر و خدای ما واحد است و اگر اختلافی هم است تفاوت نظر و استنباط متفاوت مراجع از احکام دین است.

وی افزود: شکر خدا ما در 98 درصد از احکام دین باهم اشتراک داریم؛ دشمنان این را بدانند که نمیتوانند اتحاد مردم ایران را با این گونه مسائل از بین ببرند؛زیرا که تمام اقوام وعلمای ادیان مختلف در یک صف به مقابله با توطئه ها و حفظ نظام جمهوری اسلامی می ایستند و نمی گذارند تا احدی به خاک کشور دست درازی کند.

انتهای پیام /پ

 

ارسال نظر

آخرین اخبار