عدم التزام عملی نمایندگان گلستان به ولایت فقیه ؛

جای تعجب دارد برخی نمایندگانی که داعیه اصولگرایی دارند مثل اسدالله قره خانی نماینده علی آباد کتول ، علیرضا ابراهیمی نماینده آزادشهر و رامیان و قره جه طیار نماینده گنبد کاووس ، چرا آنها پای این نامه را امضا کردند ؟

چرا قره خانی ، ابراهیمی و طیار از مواضع فتنه گران دفاع کردند / شما موکل مردم هستید یا موکل نمایندگان مجلس !

 به گزارش گلستان24، نامه اخیر 6 نماینده مجلس استان گلستان در دفاع از شیخ احمد مازنی و محکوم نمودن مردم بندرگز در اعتراض قانونی به سخنرانی شاگرد شیخ فتنه گر در راهپیمایی 22 بهمن بندرگز خیره کننده و تاسف آور است .

تاسف آورتر اینکه این نمایندگان با وعده حل مشکلات مردمی ، بیکاری ، گرانی ، تورم و کاهش آسیبهای اجتماعی نظیر طلاق و فروپاشی خانواده ها از مردم رای گرفتند اما بعد از رفتن به مجلس همه آنها را فراموش کردند .

شما موکل مردم هستید یا موکل نمایندگان مجلس ! امروز نمایندگان مجلس خودشان آنقدر قدرت دارند که از حق خودشان دفاع کنند ، واقعا این مردم هستند که نیاز به حمایت دارند .

ضمن آنکه شما با این حرکت اولا در مقابل نص صریح سخنان حضرت آقا مبنی بر حساسیت ایشان به موضوع فتنه ایستاده اید که این عدم التزام عملی شما به ولایت فقیه را نشان می دهد و ممکن است به رد صلاحیت تان در انتخابات دوره بعدی بیانجامد .

ثانیا ایستادگی شما در مقابل خواست مردم بندرگز چه توجیهی دارد ، مردم منطقه غرب استان خواهان این بودند که شیخ مازنی در روز 22 بهمن برای آنها سخنرانی نکند ، این چه ربطی به سایر نمایندگان دارد ؟

به هر حال بنظر می رسد شهرام کوسه غراوی زیرکی کرده که پای این نامه را امضا نکرده و البته شاید هم بصیرت لازم را از خود بخرج داده است .

از طرفی جای تعجب دارد برخی نمایندگانی که داعیه اصولگرایی دارند مثل اسدالله قره خانی نماینده علی آباد کتول ، علیرضا ابراهیمی نماینده آزادشهر و رامیان و قره جه طیار نماینده گنبد کاووس ، چرا آنها پای این نامه را امضا کردند ؟

از سه نماینده لیست امید یعنی تربتی نژاد ، هزارجریبی و نورقلی پور توقعی نیست ، چرا که آبشخور آنها با امثال مازنی و عارف و برخی عقبه های فتنه یکی است ولی انتظار از قره خانی ، طیار و ابراهیمی این بود که پای هر مرقومه ای را امضا نکنند که مقابل خواست رهبر انقلاب و مردم قرار بگیرند .

انتهای پیام /

 

ارسال نظر

  • جانباز محمد دامن باغ
    0

    سیستانی ها قومی ولایت مدارند که گواه این گفته ها تاریخ است .اگر کسی یا کسانی در هر موقعیتی خارج ازاین دایره حرکت کنند مسئولیت با خودشان است واین ربطی به قوم شریف و ولایت مدارسیستانی ندارد.ما با ولایت زنده ایم .

آخرین اخبار