فعالیت‌های یکی، دو فوتبالیست مشهور در زمینه خرید و فروش زمین در شمال کشور پیش از این هم خبرساز شده بود.

زمین‌خواری ستاره فوتبال در خطه شمال کشور؟

به گزارش گلستان24، جام‌جم آنلاین نوشت: «یکی از فوتبالیست‌های مشهور سال‌هاست به رسم بسیاری از فوتبالیست‌ها به کار خرید و فروش زمین و البته بساز و بفروشی اشتغال دارد. این فوتبالیست خبرساز البته در ماه‌های اخیر فعالیت‌های بیشتری در زمینه خرید و فروش دارد و تا توانسته حیطه فعالیت‌های خود در این زمینه را گسترده‌تر کرده است. بر اساس شنیده‌ها او قطعه‌های مختلف زمین در نقاط مختلف به خصوص خطه شمال را با قیمت خوبی می‌خرد و مدتی بعد با قیمت گزاف‌تری به فروش می‌رساند. گفته می‌شود او به عنوان یک نمونه زمینی ۸۰ میلیونی می‌خرد و همان را سال بعد ۲۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رساند.

یکی دیگر از معاملات پر سود، خرید زمین‌هایی با مساحت قابل توجه است. سپس آن را به چند قسمت تقسیم می‌کند و به صورت قطعه‌قطعه به فروش می‌رساند. او با این روش سود سرشاری را هم به جیب می‌زند. در رابطه با فعالیت‌های یک فوتبالیست دیگر اخبار بدی هم به گوش می‌رسد که امیدواریم صحت نداشته باشد. این آقای فوتبالیست در شمال کشور آن چنان به کار خرید و فروش و بساز و بفروشی مشغول شده که حالا به راحتی مالکیت قطعه زمینی را در منطقه رامسر با مبلغ بسیار ناچیزی به نام خود درآورده است.

این فوتبالیست مشهور پیش از این ویلایی بسیار گران‌قیمت در شمال ساخته بود. ای کاش فوتبالیست‌های بساز و بفروش با سرمایه‌های کلانی که دارند بیشتر به فکر اشتغال‌زایی بودند تا افزایش ثروت و ملک و املاک.»


انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار