دولت محرمانه‌ها بازهم شگفتی ساز! می‌شود

عجیب و غریب آن‌که بر اساس برخی اخبار غیر رسمی، صدا و سیما تصمیم گرفته تا در انتخابات سال 96 مناظره بین کاندیداها و هم چنین پخش 2 مستند 30 دقیقه ای هر کاندیدا را حذف کند و هر کاندیدایی فقط از طریق چند برنامه «یک طرفه» و «مونولوگ محور» با کمترین چالشی خود را به مردم معرفی کند.

فشار برای حذف مناظره های انتخاباتی از تلویزیون؛ آیا رسانه ملی ستاد انتخابات دولت می شود!؟

کمتر از صد روز دیگر به موعد پاسخ‌گویی به وعده‌های انتخاباتی دولت روحانی باقی مانده و افکار عمومی منتظر آن است که روحانی و سایر دولت‌مردان در مناظر‌ه‌های تلویزیونی حضور پیدا کرده و پاسخ‌گوی ‌کم‌کاری‌ها، ضعف‌ها و ناتوانی‌های خود باشند.

 

به گزارش گلستان24، دولت طی سال‌های گذشته نشان داده است که در پاسخ‌گویی به منتقدان سابقه خوبی ندارد و با محرمانه کردن بسیاری از پرونده‌های مهم و مورد انتقاد دلسوزان به حق لقب دولت محرمانه را به خود اختصاصص داده است.

حذف مناظره انتخاباتی

عجیب و غریب آن‌که بر اساس برخی اخبار غیر رسمی، فشارهای دولتی بر صدا و سیما افزایش یافته تا در انتخابات سال 96  مناظره بین کاندیداها و هم چنین پخش 2 مستند 30 دقیقه ای هر کاندیدا را حذف کند و هر کاندیدایی فقط از طریق چند برنامه «یک طرفه» و «مونولوگ محور» با کمترین چالشی خود را به مردم معرفی کند.

 

این در حالی است که کارشناسان رسانه این تلاش ها برای حذف مناظرات را به دلیل نگرانی از پرسش رقبا درباره دستاوردهای دولت و ضعف مفرط دولت در این حوزه قلمداد می کنند.

 

همزمان با انتشار این اخبار رسانه ملی طرح ویژه ای را برای پوشش زنده و مستقیم تمامی اقدامات و سخنرانی های مسئولان دولتی در دستور کار خود قرار داده است، مشخص نیست مجموع این اقدامات قرار است صدا و سیما را به رسانه و تریبون همه جریانات در انتخابات مبدل کرده و یا آنرا به ستاد انتخاب مجدد دولت تبدیل کند!؟

منبع : رجا

ارسال نظر

  • ناشناس
    0

    وقتی بودجه اش دست ایناست اینام تسلیم اونان

آخرین اخبار