رئیس جبهه مردمی انقلاب اسلامی در گلستان:

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در استان گلستان گفت: همگرایی جریان انقلابی و ارزشی در جبهه مردمی انقلاب اسلامی برای ولایتمداران و اقشار مختلف مردم دلگرم کننده اشت.

همگرایی جریان انقلابی و ارزشی در جبهه مردمی انقلاب اسلامی/ دولت تجمل‎گرا مشکلات مردم را نمی‎فهمد

به گزارش گلستان24، حجت الاسلام سیدعلی طاهری رئیس جبهه مردمی انقلاب اسلامی در گلستان با ابراز امیدواری از اینکه جریان انقلابی و ولایی به وحدت خوبی رسیده است، اظهار کرد: جریان انقلابی می‎تواند مملکت را از وضعیت بغرنجی که به آن گرفتار شده نجات دهد.

وی با بیان اینکه مدیران ناکارآمد و غیرمعتقد به ظرفیت داخلی، توانایی حل مشکلات را ندارند، تصریح کرد: مدیران غیرمعتقد و ناکارآمد باید جای خود را به مدیران انقلابی، کارآمد و معتقد به توانمندی داخلی بدهند.

* برخی مدیران هیچ اعتقادی به توانایی جوانان داخل کشور ندارند/ قرار گرفتن افراد غیردلسوز و ناکارآمد در مناصب مهم نتیجه باندبازی، جناح‎بازی و فامیل‎بازی است

نماینده سابق مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: در دولت یازدهم به واسطه روی کار آمدن افرادی که جزو طبقه اشراف جامعه و تجمل‎گرا هستند و پول‎های باد آورده‎ای دارند اینها هیچ‎گاه مشکلات مردم را لمس نمی‎کنند تا بخواهند برای حل آن اقدامی داشته باشند.

طاهری افزود: برخی مدیران هیچ اعتقادی به توانایی جوانان داخل کشور ندارند و همین بی‎اعتمادی موجب شده افراد غیردلسوز و ناکارآمد با باندبازی، جناح‎بازی و فامیل‎بازی در مناصب مهم قرار بگیرند و نتیجه این گونه انتخاب‎ها و انتصاب‎ها، اوضاع فعلی مملکت است چرا باید با داشتن این همه امکانات بالقوه و بالذات که در کشور داریم دچار مشکلات عمده اقتصادی باشیم.

وی در خصوص شکل‎گیری جبهه مردمی انقلاب اسلامی تصریح کرد: این جبهه حرکت جدیدی را آغاز کرده و برای همگرایی جریان انقلابی و ارزشی در راستای رفع دغدغه‎های مقام معظم رهبری و مطالبات مردم تشکیل شده است.

* ماهیت نامه‎های عوام‎فریبانه رئیس‎جمهور بر همگان کاملا آشکار شده است/ دولت اقدامی برای اجرای منویات ولایت نکرده است

رئیس جبهه مردمی انقلاب اسلامی در استان گلستان در خصوص نامه تشکر رئیس‎جمهور به رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: امروز شاهد بودیم در رسانه‎ها مطرح شد که آقای رئیس‎جمهور یک نامه تشکرآمیز به مقام معظم رهبری نوشتند، متاسفانه آقای روحانی گاهی در حرف و نوشتار اظهار تبعیت از ولایت می‎کنند ولی در عمل تبعیت صفردرصدی دارند و اقدامی در راستای اجرایی شدن منویات مقام معظم رهبری را شاهد نیستیم.

طاهری افزود: آقای روحانی در نامه‎ای ضمن تبریک سال نو به مقام معظم رهبری اظهار کرده که ما می‎خواهیم در نخستین جلسه دولت عمل کنیم در حالی که عملکرد حدود چهار ساله دولت یازدهم نشان داد که اینها هیچ اعتقادی به فرمایشات مقام معظم رهبری ندارند و تلاشی برای اجرای سیاست‎های اعلام شده نمی‎کنند  که این شرایط نشان از عدم اعتقاد به فرمایشات رهبری و یا عرضه نداشتن دولت است.

وی تاکید کرد: ماهیت نامه‎های عوام‎فریبانه رئیس‎جمهور بر همگان کاملا آشکار شده و نمی‎تواند آن نیتی که در دل دارند را پنهان کنند اینکه اسم مقام معظم رهبری را ببرند اما در عمل، کار خودشان را انجام دهند نوعی تناقض‎گویی در گفتار و رفتار است امیدواریم مردم نسبت به این مسائل با بینش و بصیرت عمیق‎تری، واقعیت‎های جامعه را تحلیل کنند.

انتهای پیام/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار