سیدحسین علوی؛

از جمله مهمترین هدف جببه نیروهای مردمی انقلاب اسلامی تبیین و ترویج و تثبیت گفتمان انقلاب و ولایت و همچنین تشکیل دولت انقلابی است، بر اساس یک روال و مکانیزم مردمسالاری می باشد.

تبیین و ترویج گفتمان انقلاب و ولایت و تشکیل دولت انقلابی مهم ترین هدف "جمنا" است

به گزارش گلستان24، سید حسین علوی فعال سیاسی فرهنگی استان گلستان طی یادشتی نوشت : جمنا (جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی)  در انسجام همه نیروهای انقلاب زیر چتر مقام عظمای ولایت و خط امام، راهی هموار و پایدار برای کمک پیشرفت همه جانبه  وعبور از مشکلات و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود.

جمنا متشکل از جمعی دلسوز، انقلابی، بصیر و آگاه  میباشد که برای تحقق گفتمان اصیل انقلاب، امام راحل و امام خامنه ای گردهم آمده اند.

البته برای این مجموعه گفتمانی امروز وحدت نیروهای انقلاب اسلامی ، مهم تر از موضوع انتخابات است، لذا همه نیروهای انقلابی در این جبهه گردهم  آمده اند تا دست در‌دست هم پیشرفت را رقم زده تا کارها را به سرانجام رسانیده ومشکلات را حل کنند.

از جمله مهمترین این کارها تبیین و ترویج و تثبیت گفتمان انقلاب و ولایت و همچنین تشکیل دولت انقلابی است، بر اساس یک روال و مکانیزم مردمسالاری.

جمنا در انتخابات پیش رو بدنبال اصلحی است که اقبال مردمی را بهمراه داشته باشد، نیروهای انقلابی فراوانی در کشور وجود دارد و انقلاب یک ثروت اجتماعی فراوان دارد و این ثروت در جمنا تبدیل به سرمایه شده است و سازماندهی درستی بر روی آن صورت گرفته است که انشاالله این مجموعه ارزشمند با موفقیت به راه خود ادامه خواهد داد.

در ادامه به برخی از ویژگیهای مهم جبهه مردمی انقلاب اسلامی اشاره میگردد:همه هویت این جبهه مردمی نیروهای انقلاب، گفتمان انقلاب اسلامی  و لبیک به امام خامنه ای برای حفظ روحیه انقلابی است.

** «هماهنگی» نیروهای گفتمانی انقلاب که مطمئنا به پیشرفت انقلاب کمک می‌کند.

**حضور جمع کثیری از دست‌اندرکاران در حوزه های مختلف اجتماعی  در جمنا و احترام و بهره مندی از نظرات این بدنه اجتماعی.

**توجه به حضور اقشار و اصناف مردمی و احزاب مختلف در انتخاب مستقیم فرایندها و گزینه ها.

**رئیس‌جمهور برآمده از این  جبهه وامدار هیچ فرد و گروهی نخواهد بود.

**اقدام جمنا در گردهم آوردن نیروهای انقلاب مبتنی بر یک مدل مردم‌سالار و مشارکت‌جو مبتنی بر مدل از پایین به بالاست.

**جمنا پایه تشکیلاتی خوبی برای آینده نیروهای انقلاب باشد که دیگر هر روز دغدغه ایجاد وحدت نداشته باشند.

**جمنا شکل تکامل یافته و سامان‌دهی شده مشارکت عمومی در اتخاذ تصمیمات عالی گفتمانی است.

**جمنا مطلع جدیدی در حرکت سیاسی و تحزب گرایی در کشور ماست.

**از جمله اقدام مهم جمنا شناسایی نیروهای انقلابی، حفظ نیروها و انجام فعالیت تشکیلاتی منسجم است  با رویکرد تثبیت وحدت و هم‌افزایی تشکیلاتی (فعالیت فراحزبی).

**در جمنا مطالبات مردمی ساماندهی شده و این مجموعه میتواند چه در مقام مسئول و چه در مقام یک منتقد به پیگیری آن‌ها بپردازد.

**در جمنا یکی از اهداف کوتاه مدت انتخابات ۹۶ می باشد ولی هدف اصلی تبیین و کمک به ترویج گفتمان انقلاب اسلامی است.

**ارائه برنامه برای چالش‌های فعلی و آینده کشور و به ویژه انتخابات ریاست جمهوری به عنوان یک برنامه کوتاه‌مدت.

**ایجاد انسجام در نیروهای انقلابی برای انتخابات شوراها

البته هر حرکت تشکیلاتی بدون عیب و ایراد نخواهد بود، که انشاالله با نظر انتقادی موافقان و مخالفان جمنا، آنهم برطرف خواهد شد.

انتهای پیام /

 

ارسال نظر

آخرین اخبار