مشکلات اب و هوا و محیط زیست ، بنزین داخلی آلوده تر است یا سیاسی کاری مسئولان

بنزین داخلی آلوده تر است یا سیاسی کاری مسئولان؟

به گزارش گلستان 24 ، حسین آذین، سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه تأثیر بنزین بر افزایش آلودگی کلانشهر تهران فاقد هرگونه گزارش مستند علمی است، نتایج گزارش این کمیسیون را درباره بنزین پتروشیمی و وارداتی تشریح کرد. که بنابه این گزارش آلودگی هوای تهران که سازمان فخیمه ی محیط زیست آن را ناشی از غیراستاندارد بودن بنزین داخلی اعلام کرده بود هیچ  ارتباطی با بنزین داخلی نداشته است. حال این سوال برای ما پیش می آید که چرا باید سرکارخانم ابتکار بی جهت به بنزین داخلی برچسب آلودگی بزند تا مجبور به واردات بنزین  از کشورهای دیگر شویم؟ آیا با سرکوب تولیدات داخل و وارد کردن محصولات خارجی به اقتصاد  کشور لطمه وارد نخواهد شد؟ اینها همه سوالاتی هستند که متاسفانه جواب قانع کننده ای نه از سوی خانم ابتکار و نه از سوی آقای زنگنه، وزیر نفت، بیان نشده است. آیا سازمان محیط زیست و وزارتخانه ی نفت اشتباه خود را می پذیرند یا منفعت ها و دست های پنهانی درگیر این پرونده بود که سود کلانی از این واردات می برده است. وارد کردن بنزینی که نه  تنها استاندارد نیست بلکه سرطان زاست!

بنزین وارداتی

حال این در شرایط است که چندی پیش معصومه ابتکار با ارائه گزارشی مدعی سرطان زا بودن پارازیت شده بود؟!

یک سوال از خانم ابتکار: شما که نگران  سرطان زا بودن پارازیت هستید، چرا در مسئله ی بنزین خارجی که غیر استاندارد بودن ان به اثبات هم رسید نگران سلامت مردم نبودید؟ آیا سلامتی مردم باید قربانی رفتارها و منافع سیاسی مسئولین نظام شود؟!

کاش مسئولین ما جرات عذرخواهی کردن داشته باشند تا حداقل دلمان خوش باشد که از روی غرض و منافع خودشان دست به این اشتباهات نزدند و تنها یک اشتباه غیرعمد بوده است!

ارسال نظر

  • گلستانی
    0

    بنزین های مسئولین الوده تر هس

آخرین اخبار