رئیس جبهه مردمی در گلستان: تحریم‌ها روز به روز در کشور بیشتر می‌شود

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در گلستان با بیان اینکه حل مشکلات مردم در گرو تغییر دولت است گفت: اگر می‌خواهیم مشکلات در کشور از بین برود باید دولت را تغییر دهیم.

حل مشکلات مردم در گرو تغییر دولت است
به گزارش گلستان24، حجت الاسلام سیدعلی طاهری اظهار کرد: با توجه به جایگاه بسیار مهم ریاست جمهوری و قوه مجریه انتخاب یک رئیس جمهور کارآمد، انقلابی، توانمند، دلسوز و مردمی می‌تواند برای حل مشکلات کشور بسیار موثر باشد

وی با بیان اینکه 29 اردیبهشت ماه جاری شاهد برگزاری دو انتخابات مهم در کشور هستیم، تصریح کرد: انتخابات از دو جهت اهمیت دارد نفس حضور گسترده مردم پای صندوق‌های آرا بسیار حائز اهمیت است و به تعبیر مقام معظم رهبری شرکت در انتخابات یک تکلیف شرعی است و هم یک تکلیف ملی است اگر حتی کسی هم باشد که نسبت به نظام، اسلام و ارزش‌های اسلامی چندان دلبستگی نداشته باشد اگر به کشورش علاقه دارد و ملی گرا است برای امنیت کشور در مقابل بدخواهان باید پای صندوق‌های رای حاضر شود.

* برجام نتیجه تقریبا صفر برای کشور داشته است/ تحریم‌ها روز به روز در کشور بیشتر می‌شود

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در گلستان با بیان اینکه حضور گسترده مردم در انتخابات باعث اقتدار و امنیت کشور می‌شود، خاطرنشان کرد: امیدواریم مردم ما همانگونه که سال‌های گذشته با حضور چشمگیر و دشمن‌شکن در انتخابات شرکت کردند در 29 اردیبهشت ماه امسال نیز شاهد حضور گسترده مردم پای صندوق های رای باشیم.

طاهری با اشاره به اینکه امروز شاهد این هستیم که برجام نتیجه تقریبا صفر برای کشور داشته است، یادآور شد: هیچ تحریمی جز تحریم فروش نفت در کشور برداشته نشده است اینکه فروش نفت خام در کشور افزایش یابد که افتخار نیست ما باید تلاش کنیم نفت و گاز را در داخل کشور به محصولات تبدیل و سپس صادر کنیم.

وی با بیان اینکه تحریم‌ها روز به روز در کشور بیشتر می‌شود، تاکید کرد: هیچ کشوری از ترس تحریم‌هایی که در دنیا حاکم است جرئت نمی‌کند که در ایران سرمایه‌گذاری ‌کند بنابراین دولت در سیاست داخلی و خارجی موفق نبوده است.

*مردم در انتخابات حضور گسترده‌ای داشته باشند

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در گلستان افزود: روحیه اشرافی‌گری برخی مدیران و حقوق‌های نجومی و مشکلاتی از این قبیل که مردم شاهد و ناظر آن هستند بیانگر این است که دولت باید تغییر کند.

طاهری ابراز کرد: امیدوارم مردم با حضور گسترده و بابصیرت خود در صحنه انتخابات شرکت کنند تا شاهد تشکیل یک دولت مردمی، انقلابی، کارآمد، متعهد و متخصص در کشور ایران باشیم و ایران را از وضعیت موجود خارج کنیم.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

  • ناشناس
    0

    تمام هدفتون فقط تغییر دولته ولا غیر #مردم_بیدارن اقای طاهری

آخرین اخبار