اخلی فعال فرهنگی :

چه صحبتی با کاندیدای منتخب دارید؟؟ بهترین سوال بنده این است که آیا توانمندی حفظ آرمان های انقلاب ، امام (ره)و شهدا را دارد یا نه ؟؟یعنی می تواند استکبار ستیز ودر مسیر امام حرکت بکند؟؟آیا می تواند چون امام و رهبری و شهدا و برخی از علمای ما ساده زیست باشد؟؟آیا می تواند وحدت کلمه را بین آحاد مردم بر اساس اصل حکمت و عزت حفظ کند.؟ آیا تقویت دین باوری را می تواند درجامعه داشته باشد.؟؟ آیا عدالت و رفاه اجتماعی را برا ی مردم می تواند پیاده کند؟؟اگر با قاطعیت کاندیدای ریاست جمهوری پاسخ داد!! وعملکرد گذشته آن هم زیر سوال نرفت !!پس آن نامزد انتخاباتی ست و شایسته است که به او رای بدهیم

انتخابات صحنه رویارویی با استکبار است/ درست نیست مناظرات را قیچی  و به خورد مردم بدهیم!!

 

صفر+علی+اخلی

به گزارش گلستان 24، امروزها شور انتخابات در همه جای کشور بپاست. درهر نشست دوستانه، خانوادگی حتی هنگام خرید و... همه در بحث داغ انتخابات وارد می شوند و نظر می دهند این جای بسیار مباهات و افتخار است که مردم کشورمان همچنان در شور و شعور انتخابات سهیم هستند و نسبت به سرنوشت و اینده کشورشان با جدیت در مشارکت سیاسی شرکت می کنند. جا دارد شکرگزار این غیرت ایرانی اسلامی  باشیم . حرف از انتخابات شد و بازار داغ آن برای اینکه ماهم سهمی دراین شور انتخاباتی داشته باشیم باب گفتگویی را باصفرعلی اخلی یکی از فعالان فرهنگی استان باز کردیم و نظرش را در همین رابطه جویا شدیم .

چه صحبتی با کاندیدای منتخب دارید؟؟

بهترین سوال بنده این است که آیا توانمندی حفظ آرمان های انقلاب ، امام (ره)و شهدا را دارد یا نه ؟؟یعنی می تواند استکبار ستیز ودر مسیر امام حرکت بکند؟؟آیا می تواند چون امام و رهبری و شهدا و برخی از علمای ما ساده زیست باشد؟؟آیا می تواند وحدت کلمه را بین آحاد مردم بر اساس اصل حکمت و عزت حفظ کند.؟ آیا تقویت دین باوری را می تواند درجامعه داشته باشد.؟؟ آیا عدالت و رفاه اجتماعی را برا ی مردم می تواند پیاده کند؟؟اگر با قاطعیت کاندیدای ریاست جمهوری پاسخ داد!! وعملکرد گذشته آن هم زیر سوال نرفت !!پس آن نامزد انتخاباتی ست و شایسته است که به او رای بدهیم .

نظر شما در رابطه با عدم پخش زنده مناظرات انتخاباتی چیست؟؟

همانطور که بسیاری از بزرگان بویژه مقام رهبری به این امر تاکید دارند و آثاری مثبتی که این مناظرات درگذشته داشته است . تا جاییکه که خود جناب رئیس جمهور درهمین مناظرات شناخته شده اند و دیگر اینکه این مناظره ها  نقش زیادی در روی کار آمدن ایشان داشته،  پس زنده برگزار کردن آن بسیار مفید است. درست نیست مناظرات را قیچی کینم و به خورد مردم بدهیم. چرا امروز باید از مناظره فرار کنیم. مناظره زنده وجودش ضروری است . مردم هم در صورت زنده پخش شدنش می توانند به توانمندی نامز دها پی ببرند .

پیشنهاد شما به مردم در مورد حضور حداکثری  چیست؟؟؟

آنچه که انقلاب  ما را حفظ کرده توکل به خدا ، عنایت آقا امام زمان(عج) ،حضور مردم و رهبر ی خرمندانه رهبران انقلاب است. قطعا ملت ما برا ی یکبار دیگر با این آرمان ها نشان خواهند داد که در دنیایی که کدخدا حکومت می کند ودر قانون شکنی حرف ندارد. این کدخدا هر زمان که اراده کند دست به کشتار مردم و کشور های اسلامی و غیر اسلامی میزند. امروز بواسطه همین خرمندی های رهبری و اهتمام ملت نیازهست  که مردم ایران با حرکتی انقلابی و شرکت در انتخابات قدرت های انقلابی را تقویت کنند تا آنان در صحنه مبارزه با استکبار موفق شوند. زیرا که انتخابات صحنه رویارویی با استکبار است .آنان تلاش دارند که ما در انتخابات شرکت نکینم و تلاش ما این باشد تا نقشه های آنان را خنثی سازیم.  این عمل و شرکت در انتخابات  یک مجاهدت فی سبیل ا.. است. هرکس در این صحنه گزینه اصلح را انتخاب کرد. باید حرکت کند و او را تقویت نماید تا انقلاب ذخیره ای ماندگار شود.

به نظر شما با توجه به در پیش بودن انتخابات وحدت نیروهای انقلابی و متعهد به جبهه مردمی چه ضرورتی دارد؟

بهتر است که بگوییم وحدت همه ملت ایران زیرا نیرو های انقلابی همون ملت ایران هستند و ما هرگز نیرو های انقلابی را از ملت ایران جدا نمی دانیم .همانطور که در 9دی سال 1388 پر شورترین صحنه نیروهای انقلابی و ملت ایران به نمایش درآمد.همه ملت ایران انقلابی هستند  مگر افرادی که با انقلاب ایران زاویه دارند یا دلبسته بیگانگان شدند و دستور از بیگانه می گیرند .این وحدت امروز مشکل گشای همه مشکلات کشور است.که در انتخابات امسال آثار این وحدت قابل رویت است.باید کار ی کرد که بقول امام (ره) که فرموند : "وحدت کلمه رمز پیروزی است" اتفاق بیفتد.

استنباط شما از رفتار تشکیلاتی چیست

تشکیلات برا ی انسجام نیروها صورت می گیرد نه برای تصرف نیروها و جدا کردن آنهاازمردم .بنابراین کار اصلی و اولیه این تشکیلات زنده کردن آرمانهای امام (ره)و شهداست.همچنین اهداف تشکیلات حول آرمانهای امام (ره)و شهدا، جمع شدن در زیر پرچم اسلام و رهبری باید باشد. مد نظر داشته باشیم که همه ملت در زیر پرچم قرار بگیرند و نه یک عده خاص از مردم .

 

یکی از انتقادات به این دولت وجود برخی اشتباهات فاحش و ناراضی بودن مردم از شرایط فعلی است، مسئولان دولتی تا چه حدی توانستهاند در بخش اشتغال، تولید و اقتصاد مقاومتی که مهمترین مطالبه مردم و مقام معظم رهبری است در این استان عمل کنند؟

چون صبغه فرهنگی دارم و فعالیت من در زمینه فرهنگی است. بنده اطلاعات کافی از کارهای اجرایی استان ندارم. اما همین قدرکه برا ی رفع نیاز مردم و پر کردن سفره مردم اقدام کرده باشند.درواقع مردم در انتخابات قضاوت می کنند و جواب خواهند داد. بنابرانین عملکرد مسئولان امروز کلملا دربوته آزمایش دوره انتخابات است.اگر  حرکتی در این جهت صورت گرفته باشد نگاه  مردم و رای مردم مثبت خواهد بود، و گرنه منفی خواهد شد.فرقی نمی کند که کجای ایران اسلامی باشد این نگاه در کل کشور تسری خواهد یافت.

به نظر شما مهمترین مشکلات استان گلستان چیست و برای رفع موانع استانی جهت بهبود معیشت اقتصادی چه باید کرد؟ به مسئولان گلستان چه نمرهای میدهید؟

مهمترین مشکل استان گلستان عمل نشدن بر اساس آمایش سرزمینی  کامل و جامعه است، در کل استان آمایش سرزمینی  صورت نگرفته است .آمایش سرزمین جامعه می تواند در برگیرنده همه مسائل اجتماعی ، اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و غیره باشد.

این آمایش می تواند در زمینه های مختلف کشاورزی ، صنعتی ، مهارتی و.. باشد. انچه که ضرورت دارد این است که باید برای چندین سال بصورت مستمر انجام شود.البته این نکته هم ضرورت دارد که درهمه استان انجام شود فرقی نداشته باشد که شرق یا غرب و یا مرکز استان است تا جزیره ای عمل نشود.اگر مسئولان توانستند بر اساس این اهداف اول جذب اعتبار کرده و سپس تقسیم بودجه کنند مشکلات استان گلستان مرتفع خواهد شد. اگر براساس مسئولی که به مرکز قدرت نزدیکتر است صورت بگیرد این عمل کردن جزیره ای ست و باعث از بین بردن زیبایی استان خواهد شد. شاید در مقاطع مختلف آمایش سرزمین صورت گرفته باشد اما کامل انجام نشده است.

 برای بهبود معیشت مردم اولین مرحله افرایش اقتصاد خانواده ها ست.یعنی مسئله اشتغال و اقتصاد خانواده ها را اگر توانستیم درمان کنیم بعد باید به سمت مسائل دیگربرویم!! برای اینکه مردم باید باعزت زندگی کنند. نه با خواهش و التماس .مردم عزتمند هستند چون انقلاب ما عزیز وعزتمند است. زمانی می شود به مسئولان نمره داد که از نزدیک شاهد عملکرد آنان باشیم  و اینکه من با آن  بخش در ارتباط باشم و گرنه نمره دادن منتفی است.نمره مسئولان را مردم امروزها در هر نشستی که دارند بر زبان می اورند. هرفرد بر اساس مشکلی که با آن برخورد دارد نمره خواهد داد. نمره دادن بنده شاید دور از اطلاعات کلی و دور از صداقت باشد.انتهای پیام /

رقیه بشارت نیا

منبع کاوش نیوز

 

ارسال نظر

آخرین اخبار