یادداشت//

توجه کاندید های منتخب شورای شهر به نیاز های مردم و پایبندی به شعار های تبلیغاتی خود،اعتماد مردم را نسبت به شورای شهر بیشتر می کند.

شعار انتخاباتی کاندیدها تبلیغاتی نباشد/مردم شورای شهری از جنس خودشان می خواهند

به گزارش گلستان 24؛ تبلیغات و شعار های مردمی در انتخابات، عملی مرسوم در بین کاندید های انتخاباتی است که توجه داشتن به این شعار ها و عمل کردن به آنها در بعد از انتخابات میزان پایبندی کاندید ها به اصول اخلاقی و مدیرتی را نشان می دهد.

اگر بیشتر به ترکیب شورای شهر گرگان بنگریم می یابیم افرادی هستند که از سال های قبل در شورا بوده اند و  در چند دوره متوالی مورد انتخاب شهروندان گرگانی قرار گرفته اند که این موضوع میزان پایبندی افراد را به شعار های انتخاباتی خود و اعتماد مردم به انها را نشان می دهد.

در این دوره از انتخابات شورای شهر گرگان که تعداد زیادی از افراد در آن شرکت کرده اند و تایید صلاحیت گرفته اند، مردم را به انبوهی از شعار ها،هدف ها و طیف های سیاسی مواجعه کرده اند،که این خود می تواند تاثیر به سزایی در حضور حداکثری مردم  در عرصه انتخابات داشته باشد.

یک نکته پر اهمیت در این بین وجود دارد که کاندید های انتخاباتی نباید به آن دامن بزنند؛کاندید ها باید به این موضوع توجه داشته باشند که نباید برای رای اوردن بیشتر شعار هایی سردهند که بعد نتوانند آن را عملی کنند، زیرا که این مسئله علاوه بر صلب اعتماد مردم نسبت به خود کاندیدها، اعتماد شهروندان نسبت به شواری شهر را هم از بین خواهد برد.

دومین نکته در انتخابات شوراها این مسئله است که وقتی افراد توسط مردم  انتخاب می شوند این نکته را مد نظر داشته باشند که مناطق محروم و بی امکانات شهر، نیازمند حضور و بازدید انها است،زیرا که مشکلات مردم در کوچه و پس کوچه های شهر نهفته است و نمی شود از پشت میز این مشکلات را دید و انها را برطرف کرد.

نکته سوم و اخر توجه به این موضوع است که کاندید ها در فضای انتخابات شورای شهر از وقت تلف کردن و حضور در  بازی های سیاسی پرهیز کنند،زیرا زمانی که افراد در گروی طیف ها و گروهای سیاسی وارد انتخابات می شوند، به طور ناخواسته نیاز ها و اهداف گروه سیاسی مورد توجه و اولویت انها قرار می گیرد و به این صورت به مردم و مشکلات انها کمتر توجه می شود.

انتهای پیام/پ

ارسال نظر

آخرین اخبار