عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت : اگر قرار باشد این کارگران پول نگیرند کارکنان شورا و شهرداری هم نباید حقوق دریافت کنند تا بتوانند شرایط آنها را درک کنند.

تذکر پائین محلی به شهردار گرگان

به گزارش گلستان 24،  صفرعلی پائین محلی عضو شورای شهر گرگان در یکصد و چهل و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر گرگان با بیان اینکه تعدادی از پیمانکاران حدود 2 ماه است که پول خود را از شهرداری دریافت نکرده اند و برای در یافت آن باید در نو بت باشند ، اظهارکرد: این تاخیر در پرداخت باعث می شود تا کارفرما نتواند پول کارگران را در این ایام پایانی سال پرداخت کند و در این شرایط فقط کارگرگان هستند که آسیب خواهند دید.

وی ادامه داد: شهرداری می تواند اگر پولی برای پرداخت ندارد وام بگیرد همانند تهران و بسیاری از شهرهای بزرگ دیگر که در صورت نیاز این کار را انجام می دهند.

پائین محلی تصریح کرد: اگر قرار باشد این کارگران پول نگیرند کارکنان شورا و شهرداری هم نباید حقوق دریافت کنند تا بتوانند شرایط آنها را درک کنند.

وی با اشاره به سفارش 1000 دست کت و شلوار توسط شهرداری گرگان به مجموعه خیاطی در بابل ، گفت: چرا این اقدام باید توسط شهرداری انجاام شود و توسط افراد غیر بومی این طرح اجرا شود.

این عضو شورای شهر گرگان، افزود: آیا در گرگان با وجود 200 خیاط ماهر افرادی وجود نداشتند که بتواند این کار را انجام ندهند .

وی با بیان اینکه چرا عوارض را از گرگان می گیریم و پول آن را در استانی دیگر هزینه می کنیم،گفت: اولویت استفاده از درآمد گرگان است وقتی ما می توانیم به مردم گرگان اندک در آمدی برسانیم نباید اتفاق دیگری بیفتد .

پائین محلی به جشن های دهه فجری که سازمان فرهنگی ورزشی اجرا خواهد کرد  اشاره نمود و افزود: چرا در اینجا هم باید با یک فردی که بازهم غیر بومی است قرار داد بسته شود و هیچ فرصتی به هنرمندان گرگانی داده نشود و قرار داد هردو پروژه جشن با همین فرد امضا شود.

اگر 2 قرارداد با یک نفر بسته شده باشد هر تصمیمی شورا بگیرد انجام میدهم

حسین صادقلو شهردار گرگان در ادامه با اشاره به اینکه حتما در خصوص سفارش کت و شلوار اطلاعات نادرست به آقای پائین محلی داده شده است گفت: تا آنجا که من خبردارم چنین چیزی نیست و با توجه به استعلام انجام شده این مجموعه که برای کت و شلوار قیمت مناسبی را ارائه کرده و ما این پروژه را واگذار کردیم.

وی ادامه داد: هرگز به خاطر اینکه در بابل شهردار بودم این اتفاق نیفتاده و این ذهنیتی اشتباه است.

صادقلو درادامه افزود:جشن های زیادی توسط سازمان فرهنگی ورزشی اجرا می شود که با افرادی که در صداو سیما هستند برای اجرا قرارداد می بندند و اگر چنین اتفاقی افتاده باشد رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری باید پاسخگو باشد.

وی درادامه تاکیدکرد: اگر همان طور که شما می گوید اگر دو قرار داد با نام یک نفر در شهرداری بسته شده باشد هر تصمیمی شورا بگیرد انجام خواهم داد.

شهردارگرگان در پایان خاطرنشان کرد: آنقدر به خودم اطمینان دارم که نخواهم هیچ مسیری را به حاشیه بکشانم که چنین درآمد هایی را افرادی بخواهند داشته باشند./گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار