آقای محمدباقر قالیباف نشان داد که با روحیه‌ای جهادی و جنگنده وارد عرصه رقابت شده تا افکار مردم را نسبت به عملکرد چهار ساله دولت یازدهم روشن سازد.

قالیباف با روحیه جهادی در انتخابات حضور یافته است

به گزارش گلستان24،حجت‌الاسلام سیدعلی‌محمد بزرگواری نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس نهم گفت: ظرفیت کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در مناظره‌ها روشن می‌شود، همانطور که در مناظره اول، مردم به ظرفیت نامزدها پی بردند.

 

وی اظهار داشت: به عنوان مثال آقای محمدباقر قالیباف نشان داد که با روحیه‌ای جهادی و جنگنده وارد عرصه رقابت شده تا افکار مردم را نسبت به عملکرد چهار ساله دولت یازدهم روشن سازد. 

بزرگواری گفت: آقای روحانی نیز در این مناظره نشان داد که ظرفیتی بسیار ضعیف و شکننده دارد و آقای جهانگیری نیز از خود چهره‌ای عصبانی بر جای گذاشت و مشخص شد که صرفاً کاندیدای ضربه‌گیر است.

وی با ابراز امیدواری درباره به نتیجه رسیدن نامزدهای طیف اصولگرا در انتخابات اظهار داشت: بعد از مناظره روز جمعه رویش مردمی به سمت آقای قالیباف شکل گرفته است.

قالیباف با روحیه جهادی در انتخابات حضور یافته است

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس نهم تصریح کرد: آقای روحانی در چهار سال گذشته کشور را به سمت پرتگاه برد و اگر حضور مردم در صحنه و ارشادات و هدایت‌های رهبر معظم انقلابنبود، امروز وضعی بهتر از کشورهای اطراف نداشتیم ولی خدا را شکر که به مردم اراده‌ای داده است تا پای انقلاب و رهبری بایستند.

منبع : افکار

ارسال نظر

آخرین اخبار