دم خروس بیرون زد +سند

این روزها برخی بداخلاقی های سیاسی موجب شده تا رزومه آشکار محمد باقر قالیباف که با چند کلیک ساده در فضای وب می توان به ماهیت آن دست یافت، دستاویزی برای تخریب قالیباف و زیر سوال بردن واقعیت زندگی آموزشی و علمی این کاندیدای ریاست جمهوری شود.

موج تخریبی جدید ضد انقلاب علیه قالیباف برای فراموش کردن پایان‌نامه تقلبی روحانی
به گزارش گلستان24،محمد باقر قالیباف شهردار تهران و یکی از اصلی ترین کاندیداهای تصدی پست ریاست جمهوری در انتخابات پیش رو، مدرک کارشناسی خود را در سال 1372 در رشته جغرافیای انسانی از دانشگاه تهران دریافت کرد و 3 سال بعد در رشته جغرافیای انسانی از دانشگاه آزاد اسلامی مدرک کارشناسی ارشد گرفت و در نهایت نیز با مدرک دکترای جغرافیای سیاسی از دانشگاه تربیت مدرس فارغ التحصیل شد.  
 
کتاب «حکومت محلى یا استراتژى توزیع فضایى قدرت سیاسى در ایران» توسط این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در سال 86 تالیف شد و 2 سال بعد نیز کتاب «خاورمیانه معاصر: تاریخ سیاسى پس از جنگ جهانى اول» را همراه با سیدموسى پورموسوى و در سال 90 نیز «مقدمه اى بر ژئوپلیتیک» را با محمدهادى پوینده ترجمه کرد.  
 
این استاد دانشگاه تهران در کنار چندین مقاله چاپ شده در نشریات بین المللی، ده ها مقاله نیز در نشریات داخلی منتشر کرده تا رزومه علمی مستند و قابل دفاعی نیز از خود بر جای گذاشته باشد. اما این روزها برخی بداخلاقی های سیاسی موجب شده تا این رزومه آشکار که با چند کلیک ساده در فضای وب می توان به ماهیت آن دست یافت، دستاویزی برای تخریب قالیباف و زیر سوال بردن واقعیت زندگی آموزشی و علمی این کاندیدای ریاست جمهوری شود.  
 
موجی جدید برای فراموش کردن پایان‌نامه تقلبی روحانی 
 
طی روزهای گذشته بحث سرقت علمی حسن روحانی در رساله دکتری خود در دانشگاه گلاسکو که از چند سال پیش در محافل علمی مطرح بود، رنگ و بوی دیگری به خود گرفته و جمعی از دانشجویان ایرانی و آمریکایی به بررسی این مساله پرداخته و دیروز در کنفرانسی خبری به بیان نتایج یافته‌های خود پرداختند.
 
اگرچه تا همین جا هم مشخص شده که بخش زیادی از رساله آقای روحانی «کپی» شده و حکم سرقت و تقلب علمی را دارد اما تحقیقات هنوز تکمیل نشده و در روزهای آینده، نتیجه نهایی این بررسی‌ها به صورت رسمی در این سایت اعلام خواهد شد.
 
سرقت علمی سیاستمداران
 
اگرچه تا همین جا هم مشخص شده که بخش زیادی از رساله آقای روحانی «کپی» شده و حکم سرقت و تقلب علمی را دارد اما تحقیقات هنوز تکمیل نشده و در روزهای آینده، نتیجه نهایی این بررسی‌ها به صورت رسمی در این سایت اعلام خواهد شد. 
 
این ماجرا در شرایطی این روزها به یکی از کابوس های حامیان حسن روحانی تبدیل شده که این جریان در اقدامی عجیب و ناشیانه اقدام به مقابله به مثل در جریان مدرک تحصیلی با رقبا کرده اند. موضوعی که به دلیل دستپاچگی یاران روحانی، به گافی عجیب تبدیل شده است. 
 
گاف عجیب کانال تلگرامی ضد انقلاب 
 
کانال تلگرامی «آمد نیوز» که از زمان روی کار آمدن خود در فضای مجازی از هیچ تلاشی برای تخریب نظام جمهوری اسلامی و شخصیت های علمی، فرهنگی و سیاسی کشور دریغ نداشته و دست منافقین را هم در زمینه فعالیت های تخریبی از پشت بسته، این روزها به طرز عجیبی به حمایت از حسن روحانی برای انتخابات ریاست جمهوری 96 پرداخته و خط آتش خود را نیز به سوی کاندیداهای رقیب فعال کرده است. 
 
طی روزهای گذشته نیز این کانال تلگرامی برای آنکه بتواند از حسن روحانی و ماجرای سرقت علمی وی حمایت کند، اقدام به انتشار اخباری در زمینه مدرک تحصیلی محمد باقر قالیباف پرداخت اما گاف های ناشیانه و دستپاچگی مسئولان این کانال تلگرامی، دم خروس را بیرون زد و دست حامیان حسن روحانی و گردانندگان این کانال تلگرامی رو شد.  
 
مسئولان این کانال تلگرامی پس از انتشار پستی علیه مدرک تحصیلی قالیباف، متوجه شدند که آنچه در متن به نگارش درآورده اند با واقعیت های موجود تفاوت زمین تا آسمان دارد و همین امر موجب شد تا پست منتشر شده را اصلاح کنند. اما این اصلاحات صورت گرفته نیز به قدری ناشیانه صورت گرفت که منتشرکنندگان آن چندین بار مجبور به تغییر متن کردند.  
 
 روحانی
 
این اقدام کانال تلگرامی ضد انقلاب در حمایت از حسن روحانی به قدری مملو از سوتی های عجیب و غریب بود که حتی گردانندگان این کانال را هم مجبور به ایجاد تغییرات اساسی در متن منتشر شده کرد. اما آنچه مشخص و مبرهن است، رزومه ای است که سایت دانشگاه تهران و دانشکده جغرافیای سیاسی از قالیباف منتشر کرده و با چند کلیک ساده در اینترنت، می توان به آسانی به آن دست یافت.  

منبع:فردا

ارسال نظر

آخرین اخبار