پیام خانواده شهدای مدافع حرم استان گلستان به مسئولین:

خانواده تمامی شهدای مدافعان حرم استان گلستان جهت اعتراض به ورود غلامحسین کرباسچی به استان گلستان از ساعت 11 امروز در امامزاده عبدالله گرگان تحصن می کنند.

هتاکان به خون شهدا اجازه ورود به گلستان را ندارند/اقای استاندار از ورود کرباسچی به استان جلوگیری کنید/تا پاسخ مثبت نگیریم به تحصن و اعتراض ادامه  می دهیم

به گزارش گلستان 24،غلامحسین کرباسچی عضو ارشد حزب کارگزاران در سال ۱۳۶۸ تا ۱۳۷۷مدیریت شهرداری تهران را بر عهده داشت که به علت فساد مالی او و اطرافیانش در سال 1377 مورد بازداشت و محاکمه قرار گرفت، این فرد که مفسد بودنش بر هیچکس پوشیده نیست هم اکنون دبیر کل حزب کارگزاران می باشد.

کرباسچی مدتی پیش در اصفهان هنگام سخنرانی تبلیغاتی برای حسن روحانی به شهدای مدافع حرم توهین کرد که این عمل او باعث رنجش خاطر تعداد زیادی از خانواده های داغ دیده ای شد که فرزندانشان را برای حافظت از حریم حرم و مرز های کشور  به مصاف توپ و گلوله فرستاده اند.

اعتراض خانواده شهدا

امروز برای هیچ سیاستمدار و انسان عاقلی پوشیده نیست که اگر مدافعان حرم نبودند به قول رهبر معظم انقلاب باید در همدان و کرمانشاه با داعشیان خون خوار وارد جنگ می شدیم و هرچه که امروز داریم از صدقه سری مدافعان حرم داریم.

غلامحسین کرباسچی این روز ها از این استان به آن استان در حال سفر است تا در همایش های انتخاباتی حسن روحانی شرکت و در آنجا به ایراد سخرانی به پردازد که در ادامه این  سفر های قرار است وی روز چهارشنبه به استان گلستان سفر کند.

اعتراض خانواده شهدا

با اعلام خبر سفر کرباسچی به گلستان، تمامی خانواده های شهدای مدافع حرم نسبت به ورود این شخص به استان گلستان موضع گیری کردند و در شب پیش در مراسم چهلم شهید مدافع حرم محمد رضا شیبانی، بیان کردند که: ما و خانواده هایمان فدایی حرم هستیم و برای اینکه برای دفاع از حرم و مرز های کشور خود خون داده ایم و هیچ نگران و ناراحت نیستیم و تمامی فرزندان خود را برای ادامه راه پدرشان تربیت خواهیم کرد.

اعتراض خانواده شهدا

خانواده شهدای مدافع حرم گلستان ضمن اعلام انزجار و ابراز نگرانی از حضور کرباسچی در استان گلستان اظهار داشتند که:  خون دادن برای دفاع از حریم اهل بیت مارا ناراحت نکرده است ولی این که کسی به خواهد  در داخل کشور خودمان به خون پاک شهدای مدافع حرم اهانت کند قلب ما را به درد می آورد،مگر ما و خانواده ما برای کدام مسئول نگرانی ایجاد کرده ایم که اینگونه به ما توهین می شود و آنها سکوت اختیار می کنند.

اعتراض خانواده شهدا

در ادامه، این خانواده های گرانقدر از استاندار گلستان خواستند که از حضور این فرد هتاک برای ایراد سخنرانی در استان گلستان جلوگیری به عمل بیاورد و تاکید داشتند تا زمانی که مقام های مسئول پاسخ مثبتی به این در خواست آنها ندهند تمامی خانواده های شهدای مدافع حرم استان در مکان امامزاده عبدالله گرگان به تحصن ادامه خواند داد.

انتهای پیام/پ

ارسال نظر

آخرین اخبار