تحصن جواب داد؛

با تحصن و اعتراض خانواده شهدای مدافع حرم سفر غلامحسین کرباسچی به استان گلستان لغو شد.

کرباسچی مغلوب شهدای مدافع حرم شد/دفاع تمام قد دادستان گرگان از خانواده شهدای مدافع حرم

به گزارش گلستان24؛ ساعتی پیش تحصن اعتراض آمیز خانواده شهدای مدافع حرم استان گلستان با لغو سفر غلامحسین کرباسچی به استان و حضور دادستان مرکز استان و فرمانده سپاه گرگان به پایان رسید.

DSC_0130

حجت السلام والمسلمین حقی دادستان گرگان، در بین خانواده شهدای مدافع حرم و جمعی از شهروندان گرگانی گفت:اگر امروز شهدای مدافع حرم نبودند ماباید در همدان و حتی قم با داعش مبارزه می کردیم  و این کمال بی ان

DSC_0126

صافی است که بگوید شهدای مدافع حرم بی سبب ویا بی علت به جنگ با داعش رفته اند که این ساده ترین و سخیف ترین جمله ای است که شاید یک فردی بر زبان بیاورد.

او ادامه داد: انشاالا الله خداوند به همه ی ما توفیق دهد که در کنار خانواده شهدا مدافع نظام جمهوری اسلامی ایران باشیم و یقین داشه باشید که هرکسی دلش برای نظام بسوزد و ذره ای محبت این خاک در دلش وجود داشته باشد به ذهنش خطور نمی کند که همچنین جملاتی را برسرزبان بیاود.

DSC_0112

 

وی اظهار کرد:ما هرگز حاضر نیستیم از آرمان های شهدا کوتاه بیایم واگر کسی حرفی بزند که خدایی نکرده آب تو آسیاب دشمن بریزد یقیا جلوی او می ایستیم و اجازه پیشروی به وی نخواهیم داد. 

 

در پایان این تحصن خانواده شهدای مدافع حرم با قرائت بیانیه ای، به ادامه راه شهدا تاکید و از افرادی که خود را به غرب باخته اند، اعلام انزجار شد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم رب الشهداء والصدیقین

جاء الحق و ذهب الباطل ان الباطل کان زهوقا

ما خانواده های شهدای مدافع حرم استان گلستان اعلام میداریم هر زمان که بلند گو ها و افرادی که منادی اسلام لیبرال و غربگرا ، که مورد حمایت رسانه های بیگانه و دولت های حامی داعش هستند ، پا به شهرمان بگذارند |، در صحنه حاضریم و همچنان به تحصن خود ادامه می دهیم و اجازه نخواهیم داد که این افراد در استان و شهرمان جولان دهند.

آقایانی که پشت تریبون انقلاب از توان دیپلماسی خود سخن میگویید بدانید که حسین بن علی (ع) هم آگاه تر به قواعد دیپلماسی و هم دلسوز تر از شما به جوانان و هم غیرت الله بود.

تفاوت آن است که شما دشمن را نشناخته اید ، اما شهدای ما با بصیرت شان باطن دشمن را دیدند و پای جای قدمهای حسین بن علی (ع) در راستای احیای دین و دفاع از نهضت اسلامی گذاشتند.

که پیر مرادمان فرمودند آمریکا شیطان بزرگ است.و فرمود بعد از دفاع مقدس نوبت به آزادسازی قدس است و نبردمان تا آنجا ادامه دارد. 

انتهای پیام/پ

 

ارسال نظر

آخرین اخبار