گزارش زنده از محل تحصن؛

حدود 5 ساعت از تحصن خانواده شهدای مدافع حرم میگذرد ولی تاکنون مسئولین استانی هیچ توجه ای به این موضوع نداشته اند.

حمایت شهروندان گرگانی از تحصن خانواده شهدا / مسئولین استانی هیچ توجه ای به کودکان و خانواده شهدای مدافع حرم ندارند

به گزارش گلستان24؛ هم اکنون خانواده شهدای مدافع حرم استان گلستان در اعتراض به حضور غلامحسین کرباسچی توهین کننده به شهدا در جوار مزار شهدای گمنام واقع در امام زاده عبدالله گرگان به تحصن نشسته اند تا از حضور این فرد هتاک به استان گلستان جلوگیری کنند.

پدر شهید مدافع حرم محمد رضا شیبانی درگفت و گو با خبرنگار ما که در محل تحصن حضور دارد اظهار کرد:شخصی به نام غلامحسین کرباسچی می آید و از شهدا به عنوان آدم کش یاد می کند، در حالی که این جوانان آزارشان به یک مورچه هم نمی رسد، این شهیدان جوانانی خداترس و با ایمان بوده اند که از جانشان برای حفظ کشور وحرم اهل بیت گذشتند.

DSC_0032

وی ادامه داد:گناه این جوانان دفاع از حرم حضرت زینب و اسلام است؛ من از این آقایان می پرسم ک آیا دفاع از حرم اهل بیت آدم کشی و جرم تلقی می شود؟ من نمیدانم که این آقای کرباسچی چه هدفی دارد که این گونه کارهای زشت را انجام می دهد ولی امیدوارم که هیچ وقت به این اهداف شوم خود نرسد.

DSC_0031

این پدر شهید با تاکید بر حفظ احترام خون شهدا تصریح کرد:این افراد با چه عنوانی رفته اند مسئولیت گرفته اند؛آقایان بدانند که اگر همین شهدای 8 سال دفاع مقدس و مدافعین حرم نبودند این افراد چگونه میخواستند که الان بر مسند قدرت و مدیریت تکیه بزنند.

وی افزود:خواسته ما و دیگر افرادی که در این محل تحصن کرده اند این است که مسئولین استانی هرچه زودتر نسبت به حضور این فرد مفسد به استان موضع بگیرند و از آمدن وی به استان گلستان جلوگیری به عمل بیاورند.

DSC_0058

  گفتی است که علی رغم بدی آب و هوا هر لحظه به تعداد شهروندان گرگانی که برای حمایت از خانواده شهدا به محل تحصن  آمده اند، افزوده می شود ولی مسئولین استانی تاکنون هیچ توجه ای به این خانواده ها و کودکان آنها نکرده اند.

 

انتهای پیام/پ

ارسال نظر

آخرین اخبار