یادداشت//

آقای رئیس جمهور، بهتر است به جای آنکه 7 میلیارد بودجه دولت را خرج استخر و سونای ساختمان ریاست جمهوری شود، مسکن مهری را که هنوز تکلیفش مشخص نیست را تحویل دهید.

از استخر و سونای ساختمان ریاست جمهوری تا مسکن مهر!

به گزارش گلستان24، سال 88 گروهی که نامزد مورد نظرشان در انتخابات ریاست جمهوری رای نیاورد به خیابان ها ریختند و دست به شورش زدند. ادعای تقلب کردند و 25 میلیون رای ملت را نادیده گرفتند.

از آن زمان دو انتخابات ریاست جمهوری دیگر می گذرد و دیگر خبری از آن هرج و مرج نیست و قرار هم نیست که دوباره تکرار شود. چون مردم ایران عدالت و حق را حس می کنند و آن زمان هم بیگانگانی در کشور رخت ایرانی به تن کرده بودند و شعار فتنه سر می دادند.

ساختمان ریاست جمهوری

اما امروز مردم هر که را منتخب اکثریت ملت باشد به عنوان رئیس جمهوری نظام می پذیرند. روحانی برای بار دوم انتخاب شد و حال حسابش با مردم سنگین تر از قبل است. چرا که علاوه بر وعده هایی که در انتخابات قبل داد، باید به وعده های این دوره اش هم جامه عمل بپوشاند.

استخر

بهتر است به جای آنکه 7 میلیارد بودجه دولت را خرج استخر و سونای ساختمان ریاست جمهوری شود و هنگام پرداخت یارانه 45 هزار تومانی به مردم دچار مصیبت عظمی شوید این دوره بیشتر به فکر رسیدگی به امور مهمتری باشید.

مسکن مهر

مسکن مهری را که هنوز تکلیفش مشخص نیست را تحویل دهید. تحریم ها را که قولش را داده بودید بردارید. به تولید داخلی بها دهید تا روزی که نرخ صادرات از واردات سبقت بگیرد.

آقای روحانی! ملت ایران بیشتر از اینکه نیازمند شنیدن صدای شجریان باشد نیازمند شنیدن صدای چرخ دنده های کارخانه های ایرانی است. چرخ کارخانه ها را بچرخانید تا کارگری در سن 50 سالگی بیکار نشود.

آقای روحانی! نگذارید مال مردم را به عنوان پاداش و حقوق های میلیونی بدهند و 45 هزار تومان یارانه را هدر رفتن بیت المال بدانند. 45 هزار تومانی که می دهید با مالیات و بالا رفتن قبوض ده برابرش را از جیب مردم بیرون نکشید.

یارانه

خیلی ها امیدشان به همین 45 هزار تومان است. شاید بعضی ها با 50 میلیون در ماه هم سیر نشوند و بگویند حقشان را از انقلاب می خواهند، اما روستایی جانباز امیدش به همین 45 هزار تومان در ماه است تا خرج خانواده را بدهد.

آقای روحانی اکنون رئیس جمهور همه ملت ایران هستید و یک ملت تحت تاثیر تصمیمات شما هستند. هر قراردادی که امضا کنید نتیجه اش چه خوب باشد چه بد، همه مردم ایران آن را خواهند دید. قراردادهایی را که با اسلام و نظام و صلاح مردم و جامعه در تضاد است امضا نکنید و کشور را طوری پیش ببرید که کار به جایی نرسد که رهبری مجبور شود مستقیماً به شما متذکر شود و اشتباه را بگوید. 

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار