با حضور قائم مقام وزیر راه‎وشهرسازی

مراسم بهره‎برداری متمرکز یک‌هزار و ۵۴۴ پروژه مسکن مهر در استان گلستان با حضور قائم مقام وزیر راه‎وشهرسازی در طرح مسکن مهر در گرگان برگزار شد.

۱۵۴۴ پروژه مسکن مهر در استان گلستان افتتاح شد

 به گزارش گلستان24، ابراهیم مبارک‌قدم مدیرکل راه و شهر‎سازی استان گلستان ظهر امروز در آئین بهره‎برداری متمرکز یک‌هزار و 544 پروژه مسکن مهر در استان گلستان اظهار داشت: افتتاح این پروژه برگ زرینی از دولت یازدهم در سال مزین به اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل است.

 

وی تصریح کرد: یک‌هزار و 544 پروژه مسکن امروز در استان گلستان در قالب طرح مسکن مهر به اتمام رسیده که از این میزان 362 واخد آن در قالب قراردادهای 99 ساله، 182 واحد آن در قالب قراردادهای سه‌جانبه، 400 واحد آن در قالب قراردادهای خود مالکی، 944 واحد آن در قالب قراردادهای دولتی و خودمالکی و 600 واحد آن در قالب بافت‎های فرسوده در استان گلستان ساخته شده است.

مدیرکل راه و شهر‎سازی  استان گلستان ادامه داد: امروز با افتتاح متمرکز واحدهای مسکن مهر در استان گلستان 197 پروژه در آزادشهر، 7 پروژه در آق‎قلا، 18 پروژه در بندر ترکمن، 90 پروژه در کردکوی، 504 پروژه در گرگان، 226 پروژه در گنبد کاووس، 4 پروژه در مینودشت، 238 پروژه در شهرستان بندر گز، 112 پروژه در شهرستان رامیان، 82 پروژه در شهرستان گمییشان به بهره‎بردای رسید.

مسکن مهر گرگان

مبارک قدم اظهار داشت: در شهرهای بالای 25 هزار نفر در استان گلستان یک هزار و 112 پروژه و در شهرهای زیر 25 هزار نفر 432 پروژه  مسکن مهر امروز افتتاح شد. با افتتاح این پروژه 98 درصد از تعهدات دولت در حوزه مسکن مهر در استان گلستان به پایان رسیده است.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار