رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در گلستان:

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در گلستان با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مهم‎ترین مرگ بر آمریکای عملی کار کردن برای مردم است، گفت: دولت فعلی نه مرگ بر آمریکا می‎گوید و نه برای مردم کار می‎کند.

دولت نه مرگ بر آمریکا می‎گوید و نه برای مردم کار می‎کند/ مظهر اصلی تفکر لیبرالیسم آمریکاست

به گزارش گلستان 24، حجت‎الاسلام سیدعلی طاهری امشب در جمع مردم کردکوی، انقلاب اسلامی را یک پدیده جدید و با یک برنامه نو برای دنیا دانست و اظهار کرد: تفکر عرضه شده توسط نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دنیا بی‎سابقه بوده طوری که با گذشت قریب به 38 سال از پیروزی انقلاب اسلامی همچنان خط‎مشی و شعار نظام مقدس جمهوری اسلامی در دنیا بی‎نظیر است.

وی با بیان اینکه هنگام پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1357 دو تفکر لیبرالی غرب و مارکسیستی شرق در دنیا حاکم بود، گفت: این دو تفکر با وجود اختلاف و درگیری فراوان، یک نقطه مشترک داشتند و معتقد بودند خداوند برای زندگی دنیوی مردم برنامه‎ای ندارد.

* تفکر جدایی دین از سیاست تفکر لیبرالی است

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در گلستان با بیان اینکه تفکر جدایی دین از سیاست تفکر لیبرالی است، افزود: امام راحل انقلاب اسلامی را در دنیا آغاز کرد که با هر دو تفکر حاکم در دنیا درگیر شد و اسلام در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران زنده شد.

طاهری ادامه داد: در حالی که غربی‎ها اعتقاد داشتند خداوند تنها درون کلیسا و مسجد وجود دارد اما امام راحل فرمودند خداوند در متن جامعه و برای اداره جامعه برنامه ارائه کرده است، از این رو امام (ره) توانستند شعار «سیاست عین دیانت ماست» را در میدان عمل پیاده کنند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی از بدو تولد دو دشمن بزرگ مارکسیسم و لیبرالیسم داشت، مطرح کرد: ابتدای انقلاب اسلامی عده‎ای مانند جبهه ملی و بازرگان که امام راحل را همراهی می‎کردند، می‎گفتند امکان درگیری با ابرقدرت‎ها وجود ندارد، شما شاه را از کشور بیرون کنید اما به ارباب شاه و آمریکا کاری نداشته باشید، در حالی که امام راحل موافق این تفکر نبود اما آقای بازرگان به سراغ ارتباط با آمریکا رفت تا اینکه با لانه جاسوسی به اشتباه خود پی بردند، اما تفکر ترس از آمریکا به همراه بخشی که ادعای همراهی امام راحل را در دوران انقلاب داشتند، وجود داشت.

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در گلستان با بیان اینکه امام راحل مشکل اصلی را آمریکا می‎دانست نه شاه، اذعان کرد: با نابودی تفکر مارکسیست، اسلام ناب برای تفکر لیبرالیسم یک سم بود چون با صادر شدن پیام انقلاب به سایر کشورهای اسلامی باید بساط استعماری آمریکا از سایر کشورها جمع می‎شد، از این رو مشکل آمریکا تنها از دست دادن ایران نبود.

* تفکر لیبرالیسم با برنامه امام راحل به چالش کشیده شد/ مظهر اصلی تفکر لیبرالیسم آمریکاست

طاهری با بیان اینکه قوه عاقله و فکری تفکر لیبرالسم در انگلیس قرار دارد اما مظهر اصلی تفکر لیبرالیسم آمریکاست، یادآور شد: بعد از راه‎اندازی جنگ تحمیلی مدل مبارزه آمریکا و تفکر لیبرالیسم با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تغییر کرد.

وی با بیان اینکه قوانین ظالمانه بین‎المللی برای حاکم شدن تفکر لیبرالیسم در دنیا  ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: تفکر لیبرالیسم با برنامه امام راحل و شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی به چالش کشیده شد و آمریکا و نظام استکباری متوجه شدند در صورتی که مانع این تفکر نشوند گسترش آن از محدوده کشورهای اسلامی نیز خارج می‎شود از این رو توطئه‎های مختلفی را اعم از تقویت منافقین، ایجاد گروهک‎ها و تجزیه‎طلب‎ها، جنگ تحمیلی و ... علیه ایران به راه انداختند.

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در گلستان با بیان اینکه دشمن با وجود همه توطئه‎ها ناموفق بوده و ایران امروز در دنیا مدل جدیدی مبتنی بر مردم‎سالاری دینی و اسلام ارائه می‎کند، بیان کرد: دشمنان گفتند در صورت رشد و موفقیت جمهوری اسلامی ایران، آمریکا به هدفش نمی‎رسد، از این رو وقتی ترفند‎های تحریم اقتصادی، جنگ تحمیلی و ... ناکام ماند تصمیم گرفتند کسانی در جمهوری اسلامی ایران مسؤولیت بگیرند که تفکر مبارزه با لیبرالیسم را نداشته در عین حال برای حل مشکل کشور نیز کارآمدی نداشته باشند تا مردم از نظام اسلامی و اسلام خسته شوند.

طاهری با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مهم‎ترین «مرگ بر آمریکای عملی» کار کردن برای مردم است، گفت: معظم‎له فرمودند اگر مدیران برای مردم کار کنند مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی راضی می‎شوند و در این صورت آمریکا نا امید و مأیوس خواهد شد، حال آنکه دولت فعلی ما نه مرگ بر آمریکا می‎گوید و نه برای مردم کار می‎کند.

انتهای پیام/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار